Cutierabbit

Alla inlägg under augusti 2012

Av Amanda Lindmark - 23 augusti 2012 18:29

As bra film ;) Amanda :P

Av Amanda Lindmark - 23 augusti 2012 18:03

Har en finne eller ett myggbätt under mutt öga :/

Av Amanda Lindmark - 23 augusti 2012 11:40

Slutar typ om några minuter :) Imorgon börjar jag kl 8 :( Men bye bye :D Bloggar när jag kommer hem <3 P.S Jag har fått ett geting bet :'(

Av Amanda Lindmark - 23 augusti 2012 08:07

Det hR bara gott 8 timmar idG och har fått 5 läsare redan

 Amanda :)


Av Amanda Lindmark - 22 augusti 2012 22:50

Han är as rolig :) Rekomenderar <3 Men god natt //Amanda :P



Av Amanda Lindmark - 22 augusti 2012 16:03

morse vaknade jag kl halv åtta sen gick jag up kl åtta :P Sen var jag klar ungefär kl halv nio (börjar kl nio) :D  Sen kom Linnea hem till mig och vi gick till centrum och där mötte vi Helin :) Vi möttes i aolan i skolan, sen gick vi up till klasrummet. Där fick vi typ 20 papper. Sen vid halv elva var ja på vårdcentralen, för jag har exsem på mina lår :/ Sen när jag var klar där. Då åkte mamma och jag hem, åt billy pizza ;) MUMS MUMS!! Sen har jag suttit inne hela dagen och tittat på tv, vid datan och sjungit :) Men nu ska jag läsa SE&HÖR <3 Bästa skvaller tidningen. Men hej då alla söta //Amanda


  hahah omg ful bild :/


Av Amanda Lindmark - 22 augusti 2012 14:17

 


Så gott :) Flingor me mjölk :D

Det här är jag

Jag heter Amanda och är 16 år ♥ Klicka på "visa presentation" för att få veta mer om mig ♥

Fråga mig

16 besvarade frågor

Översätt

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards