Cutierabbit

Alla inlägg under september 2012

Av Amanda Lindmark - 8 september 2012 21:14

  

 

Frågestunden slutar den 9 september kl 00.00 <3 

BTW: Hoppas att jag får fler frågor den hära gången!!

Av Amanda Lindmark - 8 september 2012 21:13

Hade 16 läsare sen efter typ 10 min hade jag 21 läsare. Älskar värkligen er :) Men jg länkade bloggen pp FB det var typ därför :)

Av Amanda Lindmark - 8 september 2012 20:46

Men här får ni bilderna från skansen som blev bra :) Men ni får trycka på de om de ska bli större. På bilderna är det varg, järv, lodjur, lemur, surikat, Amanda, Pappa, älg och björn <3 DEt var inte så mycket djur där tycker jag!!! Men har ni varit på skansen?? Hej då alla läsare!! //Amanda <3


                                                                                                                         

Av Amanda Lindmark - 8 september 2012 18:42

Idag var jag på bio med Jennifer, vi såg Madagaskar 3 :) Den var as bra!


Men under tiden vi inte hade internet har jag inte gjort nåt speciellt :( Men vad gör ni da?? Men just nu äter jag rabarber paj mums :) (bild från google.se)


 Men imorgon ska jag till min släkt och fira magnus <3 Men lägger kanske in en bild :) //Amanda ;D

 


Jag nu <3



Av Amanda Lindmark - 8 september 2012 11:21

Pallar inte skriva nåt är as trött men sktivet kanske ikväll :)

Av Amanda Lindmark - 7 september 2012 19:20

Ska åka iväg en timme typ med skriver nog när jag kommer hem :) Ve att det har varit dålig uppdatering men har ju inte haft internet på flera dagar men puss puss <3

 

Bild tagen för nån dag sen :)
Dålig bild men färgade med en häa färgen <3

Av Amanda Lindmark - 6 september 2012 23:11

Hade både No/Biologi och matte läxa satt utomhus i 1 h 30 min och jobbade han klart ? "Bra jobbat, Amanda! ?"

Av Amanda Lindmark - 6 september 2012 23:07

Nu funkar vårat internet igen :D Men kommer blogga ett långt inlägg imorgon :) Men nu ska jag sova ? Imorgon kväll lägger jag ut en bild på mig och kläderna jag ska ha på mig på skolfotot ?
Bye alla söta ?

Det här är jag

Jag heter Amanda och är 16 år ♥ Klicka på "visa presentation" för att få veta mer om mig ♥

Fråga mig

16 besvarade frågor

Översätt

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards