Cutierabbit

Alla inlägg under september 2012

Av Amanda Lindmark - 6 september 2012 08:45

Bild från igår :P Bloggar ikväll!!! Älskar er <3

Av Amanda Lindmark - 5 september 2012 12:39

Av Amanda Lindmark - 4 september 2012 20:47

KL. 21.00 ska jag kolla på svenska hollywood fruarna med mamma :) Men bloggar imorgon när jag är i skolan


 



 Bild från igår :)

Av Amanda Lindmark - 4 september 2012 20:35

Kolla in på min barndomsvän blogg <3

 

http://www.jullan.webblogg.se/

 

   

 

Amanda :)

Av Amanda Lindmark - 4 september 2012 20:23

     


Igår färgade min brors flickvän mig :) As nöjd. Vad tycker ni?? Nu är man brunett istället för blondin!! Fasst uppe på huvudet har det blivit lite rött :S Men annars är jag nöjd :D Men just nu sitter jag hemma hos brorsan och bloggar , ftersom vårat internet hemme funkar inte :( Men vad gör ni da?


Idag var jag i skolan, vi började kl 8.00 och slutade 15.50 :P Men hej då alla söta <3 //Amanda :3


Av Amanda Lindmark - 3 september 2012 19:03

Ikväll blir man brunett!! Min brors tjej ska färga mitt hår ikväll :) Men bara ka ske om vi hittar en bra färg!! :D Men bloggar sen om jag ska färga eller inte!! <3

Det här är jag

Jag heter Amanda och är 16 år ♥ Klicka på "visa presentation" för att få veta mer om mig ♥

Fråga mig

16 besvarade frågor

Översätt

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Gästbok


Skapa flashcards