Cutierabbit

Alla inlägg under september 2012

Av Amanda Lindmark - 3 september 2012 10:37

Sitter just nu på sven :/ Idag ska jg bara chilla när jag kommer hem!! Men här får ni bilder :)

Av Amanda Lindmark - 2 september 2012 16:40
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Amanda Lindmark - 2 september 2012 16:07

Men vad gör ni da?? Just nu lyssnar jag på " we are never getting back togheter."




Nu ska jag kolla på spy kids 4 klart sen blir det, snabba cash 1 :) Bloggar sen om jag har internet <3 //Amanda


 

Av Amanda Lindmark - 2 september 2012 11:26

Kommer inte ha internet typ i 5 dagar hemma hos oss :/ Så jag kommer göra ett inlägg om dagen när jag är hemma hos min bror eller i skolan :) Men det var allt :) Juste fixade 2 punkter ihår på bloggen :D

Av Amanda Lindmark - 1 september 2012 21:51


Idag vakande jag kl 10.00 och jag är ledsen att jag inte bloggade imorse,

men det gick inte för vårat internet fackade.

Sen vid 11.30 åkte vi till bålsta där min moster bor.

Vi skulle åka dit och äta lunch och fika. Det var as gott. <3


Sen efter lunchen lekte jag med hundarna. Så söta :) Här får ni några

bilder på deras hundar!!


Mor och dotter! Den som ligger ner är Riga och är mamman och den som står heter Yxa och är dottern hon älskar jag <3


 

Det här är Lea (loppan) och hon är så gosig <3


 

 Det här är min mosters hund den heter Riga !


    

Det här är Cilla det är min morfars hund :)


 

Det hära är Blis



Men jag älskar verkligen Riga, Yxa, Lea och Blis!!


Men sen har de 2 katter också fasst har bara bild på den ena. De heter Hasse och Tova :) Här får ni söta bilder på Tova.


           


Hon är så gosig älskar henne


Men det var as gott med rådjur, potatis och sallad. (bilder kommer snart) Jag åt rådjur på mina föeldrars kompis kalas :D Det är as gott! Om ni har chansen att smaka, TESTA TESTA!!


Här får ni bilder på maten :)


         

Ser det gott ut eller?? :)

Men när vi hade ätit klar så blev det fika.

   


Men när vi åkte hem var kl 19.15 ungefär :) Då åt vi på max.

 


Men här får ni söta bilder på mig och hundrana och andra bilder!! <3


            

Men hoppas att ni gillade bilderna och texten ;) Men hej då alla söta //Amanda

Det här är jag

Jag heter Amanda och är 16 år ♥ Klicka på "visa presentation" för att få veta mer om mig ♥

Fråga mig

16 besvarade frågor

Översätt

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards