Cutierabbit

Alla inlägg under september 2012

Av Amanda Lindmark - 23 september 2012 19:30

Jag vet att de har varit dålig updatering!! Men idag har jag gjort inget :D Handlade bara idag med familjen :3


Men vad har ni gjort?


Har inget att skriv så hej då!! Bloggar kanske senare :P

Av Amanda Lindmark - 22 september 2012 18:44

Helin du är mitt allt  ♥ Du är som en syster för mig och jag skulle inte klara mig utan dig, i mitt liv  ♥   

Älskar dig över allt annat. Du kommer alltid finnas i mitt hjärta även om vi blir ovänner ♥

Du är min andra halva ♥

Utan dig blir jag inte hel.


"Om du hoppar så hoppar jag med dig"

♥♥♥♥♥


Jag vet att vi har haft svåra stunder där i har bråkat som ***.

Men det löser sig alltid kommer, aldrig släppa taget om dig ♥

Du är min bästis för evigt, men när du inte vill vara min vän så kommer jag alltid vilja var din kompis ♥


Varför jag skriver det här inlägget?


Jo jag vill bara säga det och jag kommer alltid älska henne, även vad som händer i framtiden ♥


"Du och jag mot världen"

♥♥♥♥♥


Helin ♥ Amanda = Alltid bästisar ♥




Av Amanda Lindmark - 22 september 2012 18:31

http://sagahusberg.myshowroom.se/ 



http://www.nattstad.se/feliciarongione



Hoppas att ni börjar läsa de ♥ //Amanda

Av Amanda Lindmark - 22 september 2012 17:50

hellu!! Just nu lyssnar jag på "Där palmerna bor" - Medina <3 Älskar!!!



Men ska ut med Elin lite senare ikväll :) Skulle ha tjejkväll med Helin men det ko en sak imellan hos hennes familj <3 Men vi ska kanske ha det nästa helg istället :) Älskar henne!! //Amanda :)


P.S Vet inte vad jag ska blogga om <3 Men bajs bajs

Av Amanda Lindmark - 21 september 2012 21:45

För dålig uppdatering idag :/ Men jag har ju haft idrottsdag hela DAGEN typ :) //amanda <3



Av Amanda Lindmark - 21 september 2012 21:41

Just nu lyssnar  jag på musik!! Ska kolla på film om en stund  :D

    Två bilder från idag (kvällen) Klicka på bilden för att den ska bli större <3



Skolan!


Idag hade vi idrotts dag <3 As kul var det! VI började skolan 7.45 och slutade 15.00 typ <3

    (klicka för att bli större) :D


När jag kom hem!


Då duschade jag av mig :D Sen var det mat ( biff ). Men sen cyklade jag lite :P ssen satt jag vid tv <3


Imorgon!


Jag och Helin ska kanske ha tjejkväll  kolla på film och prata :3

   


Men hej då alla söta/gulliga läsare //Amanda :P


BTW: Vart inen tjejkväll :(

Av Amanda Lindmark - 20 september 2012 23:29

Här får ni bild, har satt namnen själv :)Å

Av Amanda Lindmark - 20 september 2012 22:34

Min kväll!


Jag var i farsta och köpte 4 st mappar till ämnen i skolan :3 Men vad gör ni da? Men hittae ett par skor på din sko somman vill ha med med jätte hög klack :D Sen va jag i centrum oh köpte dricka tills imorgon, när vi ska till idrottdag med skolan :S Men jag ska ha med mig pasta och kyckling :D (mums)!!! Just nu lyssnar jag på musik :P



God natt!


God natt alla söta läsare :P //Amanda P.S Ska snat kolla på en film och sen sova :)



Det här är jag

Jag heter Amanda och är 16 år ♥ Klicka på "visa presentation" för att få veta mer om mig ♥

Fråga mig

16 besvarade frågor

Översätt

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Gästbok


Skapa flashcards