Cutierabbit

Alla inlägg under september 2012

Av Amanda Lindmark - 15 september 2012 21:07

När jag sa att jag skulle ut och fota gjorde jag inte det exat då. Gick ut en stund senare med Jennifer :)  Men ni kan få några bilder på mig men inte på jennifer än, hon måste godkänna först!! Men vad gör ni da?? Men nu ska jag typ försöka hitta en bra film på -> http://www.swefilmer.com/ :D Men hej då alla söta <3


     

Av Amanda Lindmark - 15 september 2012 17:19

Kul!! Men vad gör ni da?? Men nu dka jag ut och ta kort :) hej då <3

Av Amanda Lindmark - 14 september 2012 17:43

 fint eller??

Av Amanda Lindmark - 14 september 2012 17:40

att ni tycke det är tråkigt när jag bloggar typ 5 meningar ch läger up typ 5 bilder <3 Men det är bara det jag vet inte vad jag ska blogg om!! Men hjälp mig <3 Skriv förslag på vad jag kan blogga om ;) //Amanda



Av Amanda Lindmark - 14 september 2012 17:30

   Just nu kollar jag på tv <3 Men snart ska jag typ åka till fartsa och fixa min naglar :D Men vad gör ni da?? För en stund sen åt jag middag, as gott! Men hej då :P


Bild från mammas födelsedags kalas i januari :)

Av Amanda Lindmark - 14 september 2012 13:05

Idag slutar jag kvart i fyra (15.45) :) men bloggar när hag kommer hem :D Puss puss <3 P.S Bilden är gammal :]

Av Amanda Lindmark - 14 september 2012 00:27

Syns imorgon! Min pappa köpte nya skor idag också lägger up bild imorgon :D

Av Amanda Lindmark - 13 september 2012 16:05

 hejsan nu blir det film :) Men vad gör ni da? Igår var ju jag i farsta och då köpte jag ett ps3 spel :D Ska testa det ikväll tror jag.... Man fick 2 st för 200 kr så pappa köpte ett spel till sig <3 på game i farsta :) Men nu ska jag kolla på film hej då :P


Det här är jag

Jag heter Amanda och är 16 år ♥ Klicka på "visa presentation" för att få veta mer om mig ♥

Fråga mig

16 besvarade frågor

Översätt

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Gästbok


Skapa flashcards