Cutierabbit

Alla inlägg under oktober 2012

Av Amanda Lindmark - 8 oktober 2012 10:01

Jag börjar typ om 10 min :)

Av Amanda Lindmark - 8 oktober 2012 08:43

Hellu. Jag vaknade kl 8.00 Jag börjar kl 9.10 idag :)

Sovmorgon!! Men bloggar när jag kommer hem :3 //Amanda


   Min lilla Tusse (Kezo) <3 När han var bara 12 veckor :)

Av Amanda Lindmark - 7 oktober 2012 22:34

Idag vaknade jag kl 13.00 Sen vid ungefär 15.00 var jag med Marcus och Linnea :) Vi kollade på en film och den sög :( Sen vid klockan 17.00 gick jag hem och åt mat. Potatis och panbiffar <3 Sen åt Elin hemma hos os. Då fick.jag några kläder av henne (hennes gammla) As fina <3 Sen efter maten var vi ute och gick i skogås. Sen vid kl 20.00 var den solsidan, det kollade vi på. Sen 20.30 gick Linnea och jag hem. Sen tänkte jag gå till centrum.men palla inte. Plus at jag tappade mitt bankomat kort :'( Sen när jag kom hem, har jag inte gjort något typ :P Men just nunu kollar jag på Snövit ~ Snow White :) Fast inte den animerade. Men vad gör ni da? Här får ni 3 bilder från idag <3 //Amanda

Av Amanda Lindmark - 7 oktober 2012 00:10

As gott! Älskar det <3 vad åt ni till middag? Efter middagen gick jag till cebtrum och köpte godis, till filmen :)

Av Amanda Lindmark - 7 oktober 2012 00:08

Marcus gjorde 60 min lås på min mobil :/ Filmen var as läskig -.- Vi var 5 st men sen Daniel blev sur och han ba hej då, sen han gick :P //Amanda


Plus: Vi sminkade Marcus och Sebbe med mascara <3

Av Amanda Lindmark - 6 oktober 2012 23:30

det blev ett litet fel i videon, den vart bara hälften. Här får ni resten av videon..


Hoppas att ni är nöjda nu.. //Amanda P.S Ska sova nu :) Hade en awsome kväll med Marcus, Linnea och Sebastian <3
 

Av Amanda Lindmark - 6 oktober 2012 13:15


Hoppas at den blev bra :) //Amada



Idag..


Just nu ska jag kolla på film eller skypa med Marcus. Never say never - Justin Bieber var as dålig :( 


Men idag ska jag bar hänga hemma tills kl 18.15 då ska jag ut med Linnea och Marcus. Vi ska kolla på skräckfilm :(

As kul..... //Amanda


Av Amanda Lindmark - 5 oktober 2012 22:54

Movie time :)


Ska kolla på Never Say Never med Justin Bieber. Har aldrig sett den, så undrar om den är bra. Det får man hoppas ! Men ska inte blogga mer ikväll, god natt. Bloggar imorgon när jag vaknar //Amanda <3


Det här är jag

Jag heter Amanda och är 16 år ♥ Klicka på "visa presentation" för att få veta mer om mig ♥

Fråga mig

16 besvarade frågor

Översätt

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards