Cutierabbit

Alla inlägg under oktober 2012

Av Amanda Lindmark - 5 oktober 2012 21:34

sitter på torget. bloggar när jag kommer hem <3

Av Amanda Lindmark - 5 oktober 2012 16:22

Kollar just nu "på kroken" på Disney channel.(förut) Men ikväll ska jag till torget med Linnea :) Vad gör ni da?


Idag var jag i skolan. Jag började kl 8.00 och slutade 14.15.  Det var as tråkigt i skolan idag..

Men vill åka och köpa en mobil idag <3 //Amanda :)


BTW: Vet inte vad jag ska skriva!



Laserdome: Första omgången kom jag på 22/26 och den andra omgången kom jag 26/26 (suger) :/

Men det var as kul <3 Rekomenderar att testa :D


  (Bild tagen av mig för en stund sen <3)  

Av Amanda Lindmark - 5 oktober 2012 16:17

Lite fula bilder men. Ska överaska min bror på hans 20 års dag! Ska bjuda med han,pappa och min andra bror på laserdone. Kommer bli as kul <3 Men vad gör ni da? //Amanda

Av Amanda Lindmark - 4 oktober 2012 16:06

Måste göra läxan tills imorgon :) Men ikväll blir det laserdome med Linnea //Amanda

Av Amanda Lindmark - 4 oktober 2012 09:48

Igår på torget gjorde jag ett smycke till min mobil :)

Av Amanda Lindmark - 3 oktober 2012 21:59

Heeej! Vad gör ni da? Jag lyssnar på musik <3


Det var (as) kuul på torget! Ska spela lazerdomi stan imorgon med torget <3 //Amanda :)


Av Amanda Lindmark - 3 oktober 2012 18:17

hellu! just nu sitter jag på torget med Linnea :D //Amanda

kommer typ hem kl nio ikväll <3 bloggar då!


första gången man är här med ern kompis, var här med skolan i dag (klassen)

Det här är jag

Jag heter Amanda och är 16 år ♥ Klicka på "visa presentation" för att få veta mer om mig ♥

Fråga mig

16 besvarade frågor

Översätt

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards