Cutierabbit

Alla inlägg under oktober 2012

Av Amanda Lindmark - 13 oktober 2012 12:20

Heej! Vi vakande kl 9 typ men bloggar nu :) Idag ska vi vara med Marcus och Linnea. Ikväll blir det film ;) Men igår kollade vi på en film som var på 3:an. Men ska dra ut nu bye bye :P //Amanda


  (dålig bild men)

Tv

Av Amanda Lindmark - 12 oktober 2012 22:46

Av Amanda Lindmark - 12 oktober 2012 22:43

Jennifer slaggar här inatt <3 //Amanda

P.S Kommer blogga då och då!

Av Amanda Lindmark - 12 oktober 2012 08:17

Nu sitter jag i skolan på Engelska lektionen. Vad gör ni da? //Amanda

Av Amanda Lindmark - 11 oktober 2012 17:24

Just nu håller jag på med Läxorna. Idag slutade jag kl 13.10 men stanade kvar till typ kvart i två med bästisen Helin <3 Men vad gör ni da? När jag kom hem från skolan gjorde jag min läxor, DUKTIG TJEJ (inte alla började bara) därför bloggade jag inte :/ Men nu bloggar jag :D Men Torsdagar är BÄST! Vi ha bara 3 lektioer. SO, No/Kemi och Bild :) Jag gjorde Bart Simpson på bild lektione till mi bror



Tonight blir det "The hedge" - "Andra sidan häcken".

Med Marcus och Linnea :) Kul kul :) Men bloggar ikväll!

Av Amanda Lindmark - 11 oktober 2012 11:35

Just nu har jag rast, till kl 12.10 :) då har vi bild :P Kommer blogga när jag kommer hem <3 //Amanda

Av Amanda Lindmark - 10 oktober 2012 19:18

Just nu kollar jag på film :) Bloggar när jag kommer hem <3 //Amanda

Det här är jag

Jag heter Amanda och är 16 år ♥ Klicka på "visa presentation" för att få veta mer om mig ♥

Fråga mig

16 besvarade frågor

Översätt

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Gästbok


Skapa flashcards