Cutierabbit

Alla inlägg under november 2012

Av Amanda Lindmark - 30 november 2012 23:15

Du är en av de viktigaste personerna i mitt liv ♥

Skulle inte klara mig utan dig ♥ Jag vet att vi kan skapa störtsa bråken med de,

löser sig alltid. Du är min andra halva, min syster ♥ Men det betyder att du är den bästa ♥


Om du skulle försvinna t.ex flytta eller dö. Då dör jag!! ♥

Om du hoppar så, hoppar jag med dig ♥ Ja vet att jag kan vara jobbig,

men jag vet att du älskar mig ♥ Jag kommer ihåg när vi gick typ i 1:an ♥

Då sa vi till alla att vi var BÄSTISAR FÖRALLTID ♥

Det "ordet" kommer jag alltid följa/lyda. Du är min glädje spridare ♥


Du är den som får alla ett leende på läpparna. Speciellt mig ♥

Jag kommer alltid finnas här för dig ♥ Det är bara att komma ♥


Du och jag mot världen ♥


Puss Helin ♥


 

Av Amanda Lindmark - 30 november 2012 22:00

Jag är så ledsen! Idag vakande jag kl 7.00 och började kl 8.00 På rasterna körde vi snöbollskrig. Jag slutade 14.15 Efter skolan skörde några 7:or efter skolan. Jag blev mulad typ 5 gånger av olika. Men sen kom jag hem vid typ 15.00 Då gick jag up och bada i varm vatten, as skönt! As kallt om händerna blir det :) Men sen vart det mat. Skulle gå på bio vid typ 21.00 med Helin men hon blev mulad typ 15 gånger så hon vart sjuk (puss). Så vi ska tyå gå nästa helg :D Men vad har ni gjort idag da? Men sen efter maten har jag bara suttit hemma och chillat. Sen vart det en resa till farsta centrum. Där köpte jag en vinter jacka och vantar. Jackan kostade 500 kr och vantana 100 kr. Ni kommer få bättre bilder imorgon. Sen köpte jag enjulklapp till min Gammel Faster. Sen en julklapp till Daniel. Sen åkte vi hem. Sen gick jag ut med kaninen en stund. Det var roligt. Sen gick jag in och satte mig vi datan, som jag gör nu. Sen bloggar jag......


Men imorgon ska jag kolla på film med Marcus <3 Sen tidigare på dagen ska jag vara med Linnea. Vi ska ut med kaninerna och leka i snön <3 Sen på kvällen ska kanske Jennifer sova över. Vi kommer ha as kul. Men bloggar när hon är här imorgon. Ska ta massa bilder tror jag. Men vad ska ni göra i helgen. Sen på´söndag sak vi kanske åka och bada vid Sydpoolen med min pappa <3 Men puss //Amanda


Men här kommer det bilder på dagen:


 

Helin, jag och Angela i skolan idag <3    

2 bilder på jackan och vantarna :)  

Min glädje spridare i skolan idag :3


Hej då! // Amanda <3



Av Amanda Lindmark - 30 november 2012 07:25

 

Av Amanda Lindmark - 29 november 2012 22:00

Heej! Jag åkte till Haninge. Då var Molly Sandén där och singerade skivor :) De shorts jag skulle köpa var as fula. Höll på att dö. OMG de var as fina i tidningen. Men sen hittade jag 4 plagg på New yorker,men de var typ 3 meter kö till kassorna. Ska köpa plaggen typ nästa vecka <3 Men sen när jag kom hem har jag varit ute i snön och lekt med ninen (kaninen). Men nu ska jag kolla på film :) Men bloggar imorgon. Här får ni bilder på Molly Sandén.


BTW: Hade nyligen betsällt hem kläder från Ellos och fick hem de idag. Så ska ta kort  på de imorgon såfår ni se <3 puss //Amanda


BTW 2: Hon är as fin <3

                 

Av Amanda Lindmark - 29 november 2012 14:27

Heej! Idag slutade jag kl 13.10 Jag kom hem runt kl 13.30 tror jag. Idag gick jag till skolan, kan inte cykla längre. Men vad gör ni da? Idag ska jag åka till Haninge Centrum. Dom öppnar en ny butik där som heter "New York" tror jag. Men idag hade jag med systemkameran till skolan och tog foton ni ska få se. Det är bara 26 dagar kvar till Julafton <3 Längtar as mycket. Men laddar up några bildefrån idag nu. puss


Btw: Bloggar senare ikväll. Ska kanske köpa några plagg ikväll men lägger ut bilder då :D


               

Av Amanda Lindmark - 28 november 2012 20:19

10 frågor om sex och kärlek

är du singel ? – Ja :(

haft något seriöst förhållande förut ? – nej

kärlek eller pengar?- bååda, haha ne, men kärlek och pengar ;)

varit gravid ? – NEJ FÖRFAN

tror du på kärlek vid första ögonkastet ? – tror du på enhörningar?

kärlek eller sex ? - kärlek

har du varit riktigt kär i någon ?- yes

finns det någon för dig just nu ? – vet ej

hur många gångar har du haft sex ? - inga


10 frågor om dig själv

fullständiga namn ? – Amanda Idun Johanna Persson Lindmark 

när fyller du år ? – 11 Juli

några utsmyckningar på din kropp, isf vad ? – 2 hål i öronen

vad har du på dig just nu ? – Svarta shorts från H&M och ett lila linne

vilken årstid är bäst ? – December o Juli :3

hur ser den perfekta morgonen ut för dig ? – SOVAAA

vad tycker du mest om hos dig själv ? – Sitta hemma 4-ever alone

vad är du bra på ? – Simma och kolla på film <3

vem älskar du mest på denna jord ? – Många :3

sover du hellre själv än tillsammans med någon ? – tillsammans :/ 


10 frågor om dina vänner

vem är din allra bästa vän ? – Helin <3

vem vet allt om dig ? – Vet ej

vem är den roligaste av dina vänner ? – Marcus, Filippa och Marie <3 

vem är snyggast av dina vänner ? – JAG HAR BARA SNYGGA VÄNNER

vem är mest partyprisse ? – vet ej

vem är den du helst har filmkväll med ? – Marcus, Helin eller Jennifer

vem av dina vänner är mest "evil" ? – vet ej

vem röker av dina vänner ? – ingen

du ska träffa en kille/tjej du tycker om, vem tar du med?-   Helin <3 


10 frågor om din familj

vem står dig närmast ? – pappa <3 love him

har du bra kontakt med båda dina föräldrar ? - jaaa

vem är farligast i din familj ? – AAHAHAHAHA, min bror

vem ser roligast ut i din familj ? – vet inte

har ni några djur ? – 2 katter och 1 kanin :)

vem är coolast ? – MEN VEM TROR DU ?

vem har du mest gemensamt med ? – Pappa <3

vem står för underhållningen ? - mamma :P

vem sover du oftast med ? – Ingen

roligaste kvällen med familjemedlem ? – pappa :) <3 


10 frågor om idag

vad har du gjort ? – Tittat på film <3

har du varit glad idag ? – nej

har du varit ledsen idag ? - aa

har du gjort något bra idag ? – Nä, fast jo… jag orkade gå upp

har du slått någon idag ? – Mamma :/

vad ska du göra nu ? – Svara på nästa fråga antar jag..

har du gjort något dåligt idag ? - nej

vad har du ätit idag ? – fil med russin, lunch och macka.

har du duschat idag ? - ja


Men hej då alla

är du trött ? – SOM FAN

Av Amanda Lindmark - 28 november 2012 20:00

   


Men sista inlägget för ikväll :( God natt


Imorgon ska jag till skolan, bloggar när jag kommer hem :D

Av Amanda Lindmark - 28 november 2012 17:24

"I still now what you did last summer" as bra. Kollade på 1:an tidigare idag. Rekommenderar **** 4/5. Men ska kolla klart nu puss

Det här är jag

Jag heter Amanda och är 16 år ♥ Klicka på "visa presentation" för att få veta mer om mig ♥

Fråga mig

16 besvarade frågor

Översätt

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Gästbok


Skapa flashcards