Cutierabbit

Alla inlägg under november 2012

Av Amanda Lindmark - 2 november 2012 19:09

Heej. Ikväll kommer 1D till X-factor. Skulle igentligen gå med Filippa, men hon skulle åka till Göteborg <3 Så får kolla på tvn :) Men vad gör ni da? Kolla på X-factor kl 20.00 Det ska jag iallafall :P Puss babes <3 Bloggar senare :D


   Bild från förra året :D

Av Amanda Lindmark - 2 november 2012 12:45

Miss this time <3 Love Tusse. Den här bilden är från 2009 när han var 4 veckor <3  

Av Amanda Lindmark - 2 november 2012 10:42

God morgon! Nu kollar jag på Bucket & Skinner på Nickelodien :) Idag vaknade jag kl 9.20 :(

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Jag är as glad. Jag fick 2 biljetter till One Direction www.ticnet.se/ så stog de att de var slut. Men sen vid kl 10.00 gick jag in på sidan och då kunde jag köpa 2 st :P As glad. De kostade 980 kr för 2 st :) LOVE..LOVE..LOVE..LOVE..LOVE..LOVE..LOVE..LOVE..

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Men idag ska jag bara kolla på tv tror jag. Jag ska planera mitt rumidag också. Hur mitt rum ska se ut :) Ska byta rumi huset under jullovet <3 Men puss babes <3 Ska börja planera lite nu :))

Av Amanda Lindmark - 2 november 2012 00:19

 

Av Amanda Lindmark - 2 november 2012 00:16

                     


Så söt Marie vart på bilderna <3 Men de flesta bilderna på mig blev as dåliga men några blev bra :) Puss babes :) Ska sova nu så :P

Av Amanda Lindmark - 1 november 2012 23:43

   

     


Av Amanda Lindmark - 1 november 2012 23:38

 

  

Det här är jag

Jag heter Amanda och är 16 år ♥ Klicka på "visa presentation" för att få veta mer om mig ♥

Fråga mig

16 besvarade frågor

Översätt

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Gästbok


Skapa flashcards