Cutierabbit

Alla inlägg under november 2012

Av Amanda Lindmark - 1 november 2012 20:35

Nu ska jag snart hoppa in i duschen och senare ikväll ska jag redigera några bilder från idah <3 Mén vad gör ni da? Idag va jag ute med Marie och tog några foton :) Hon var så söt på bilderna :)

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Imorgon kl 9.00 släpps biljetterna till One Direction konserten i MAJ :) Längtar!!! Älskar 1D och Zayn Malik speciellt <3 LOVE <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3


Men puss babes :)


Av Amanda Lindmark - 1 november 2012 12:00

Idag vaknade jag kl 10.30 typ :P Men vad gör ni da? Men nu ska jag kolla lite på tv och sen ska jag försöka få tag på på Marie <3 Fråga henne om hon vill gå ut och ta lite kort kort :) puss hej då

Av Amanda Lindmark - 1 november 2012 00:40

Det här är jag

Jag heter Amanda och är 16 år ♥ Klicka på "visa presentation" för att få veta mer om mig ♥

Fråga mig

16 besvarade frågor

Översätt

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Gästbok


Skapa flashcards