Cutierabbit

Alla inlägg under november 2012

Av Amanda Lindmark - 28 november 2012 17:00

   

Den var as god :) puss

Av Amanda Lindmark - 28 november 2012 13:00

Nu sitter jag i soffan och myser. Ska sätta på en film och mysa under ett täcke. Men vad gör ni idag da?

Idag ska jag bara vara hemma och mysa och sova. Men äppelpajen var as god som jag bakade igår.Men lägger in bilder sen på mig och pajen <3 puss


Av Amanda Lindmark - 27 november 2012 23:48
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Amanda Lindmark - 27 november 2012 23:42

Nu ska jag snart sova. Men vad gör ni da? Men nu på kvällen bakade jag äppel paj till min bror. Fast tog en bit, as god  <3 Lägger up bild imorgon. God natt  

Av Amanda Lindmark - 27 november 2012 18:08

Var jag hemma hos Helin med Linnea och Filippa :) Vi kollade på The ring 2 :( Den var as bra. Sen körde vi Sanning och Konka <3 puss

Av Amanda Lindmark - 27 november 2012 15:30

Hejsan!  Idag är man sjuk :( Idag vakande jag kl 7.15 Då kände jag att jag hade as ont i halsen,magen och förskyld. Men vad gör ni da? Idag har jag bara sovit och ätit lunch. Jag somnade om och vakande kl 13.00, men gick up 14.15 låg kvar i sängen. Men till lunch åt jag omellet och pizza. Åt vid typ 15.00 men ska äta senare middag. Men vad åt ni till lunch? Men nu kollar jag på tv och mår illa. Men när mamma komhem så fick jag en present :) En väckarklocka så jag kan vakana varje morgon. Men bloggar senare <3 Amanda


Pepperoni pizza och omellet med Italensk salladkrydda :3

En rosa väckarklocka från ur och penn <3


   

Av Amanda Lindmark - 26 november 2012 23:00



http://www.youtube.com/watch?v=ieiLX0ijvxQ&feature=youtu.be

Gjorde videon i Söndags kl. 13.15 typ. Hoppas ni blir nöjda God natt.


BTW: Det gick inte att ha den på bloggen, länken funkade inte. Men ska försöka fixa det imorgon <3





Av Amanda Lindmark - 26 november 2012 15:07


Heej! Min kompis var på Ullared i helgen. Då köpte hon 2 st pafymer som jag har velat ha. Älskar tuggummi doften. De kostar 30 kr/st <3 Älskar de :D Men det var de jag skulle visa. Men idag kom jag hem vid kl 14.45 typ. Men vad ska ni göra idag da? Jag ska vara med kompisar och kolla på film <3 //Amanda 




       

Det här är jag

Jag heter Amanda och är 16 år ♥ Klicka på "visa presentation" för att få veta mer om mig ♥

Fråga mig

16 besvarade frågor

Översätt

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Gästbok


Skapa flashcards