Cutierabbit

Alla inlägg under november 2012

Av Amanda Lindmark - 20 november 2012 21:41

Av Amanda Lindmark - 20 november 2012 17:39

Hej vad gör ni da? Idag slutade jag kl 15.50 as sent. Men nu ska jag kolla på Portkod 1321 på svt.se/play. Men ikväll ska jag bara sitta hemma och slappa :) Men ikväll var jag i skolan och kollade på film med klassen. Filmen vi såg var as bra <3 bye


Av Amanda Lindmark - 19 november 2012 23:31

Då köpte jag smile på H&M för 159 kr :) Är as nöjd. Rekomnderar till alla mina läsare :*

Av Amanda Lindmark - 19 november 2012 14:45

Heej! Ikväll vid 17.00 ska jag till skolanoch då kommer min klass vara där. Vi ska kolla på film och ha pingisturnering. Vi kommer nog ha as kul. Men vad gör ni da? Men vi får ha med oss godis <3 Jag ska ha med mig sprite och lösvikt (godis).


Men tar några bilder där :D Men puss

Av Amanda Lindmark - 18 november 2012 23:45

 

Av Amanda Lindmark - 18 november 2012 21:46

Kollar på film med Linnea hemma hos mig :) Vi skulle vara med Marcus ikväll men det blev inget, för hans syster fyllde år. Men vi ska dit på Tisdag och kolla på typ "Titanic 2". Men bloggar senare :P

Av Amanda Lindmark - 18 november 2012 13:57

God morgon alla läsare! Idag vaknade jag kl 12.00.  Men just nu kollar jag på tv och snart ska jag åka till farsta. Men vad gör ni da?


Men igår var jag och Linnea hemma hos Marcus. Vi skulle kolla på "Barnhemmet" men vi bytte till "Wallander" fasst vet ej vad den hete. Men den handla om en tjej i en kör (kyrka) och blir kidnappad. Men sen satt vi och prata. Vi hade as kul.  Jag kom hem typ hem 22.45 :) Men vad gjorde ni igårkväll.


Idag ska jag vara därigen. Fast då ska vi kanske spela vatten leken. Man dricker vatten tills man måste kissa. Den som kan hålla sig längst vinner <3 Sen när jag kom hem kollade jag på "Like Crazy" den  var ganska bra. Men vad ska ni göra ikväll? Vi ska nog kolla på en film också så.Sorry för att jag inte blogga igår.


Men bloggar när jag kommer hem, vad jag köpte i farsta. Puss :*


 


Marcus lekte sjöjungfru ahahhahaahha :D 


Det här är jag

Jag heter Amanda och är 16 år ♥ Klicka på "visa presentation" för att få veta mer om mig ♥

Fråga mig

16 besvarade frågor

Översätt

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Gästbok


Skapa flashcards