Cutierabbit

Alla inlägg under november 2012

Av Amanda Lindmark - 17 november 2012 11:34

Av Amanda Lindmark - 16 november 2012 21:00

Snart ska jag se film med min älskade pappa <3 Vi ska "Darktide". Det är en haj film. Men här får ni bilder. Men hyrde 3 filmer idag för 99 kr i skogås centrum :) Hyrde Darktide, Like crazy och Älska mig igen :D Men ikväll kommer jag nog i inte blogga mer :/ Kanske ett inlägg :P Men puss


     

Bild från igår <3

Av Amanda Lindmark - 16 november 2012 15:00

Heeejsan. Idag började jag kl 8.00


Lektioner:

  1. Engelska
  2. Textilslöjd
  3. Språk ~ Spanska
  4. Lunch
  5. Matematik
  6. Teknik

Idag var en as skön dag, trodde den skulle vara as jobbig. Men de var den inte. Till lunch fick vi kyckling, ris och potatis. Till de fanns de curry :) Godaste maten sen vi började i Skogåsskolan.  Idag slutade jag kl 14.10


Men puss //Amanda


    

Av Amanda Lindmark - 16 november 2012 07:30

Idag vaknade jag kl 07.15 :)

Av Amanda Lindmark - 15 november 2012 16:02

Hade reserverat 2 biljetter till Twilight Breaking Dawn i stan (Sergel) ;P Men vi missade tåget och jag hittade inte Elin :( Så vi ska gå nästa fredag <3 Men idag vara jag i skolan. Var gör ni da? Puss <3

Av Amanda Lindmark - 14 november 2012 19:01

Kollar judt nu på tredje delen i Twilight sagan, Eclipse :) Men vad gör ni da? Men senare ikväll ska jag fortsätta plugga till provet

Av Amanda Lindmark - 14 november 2012 15:00

Hejsan. Just nu kollar jag på Icarly på Nickelodien. Men vad gör ni da? Men nu ska jag skriva om igår och idag :)


Idag!

Idag började jag kl 8.00 första lektionen var Idrott. Sen Svenska och Mentorstid. Sen var det lunch. Då var de blodpudding och potatisbullar. Efter lunchen hade vi språk och matte. Jo, förra året i 6:an hade jag Franska och i 7:an bytte jag till Svensk/Engelska. Men i måndags hade jag utvecklingsamtal :) Då bestämmde vi att jag skulle byta till Spanska. Fast jag måste plugga hela 6:ans termin :P


Igår!

Igåe vakande jag typ vid 7.00 och började 8.00 Sen slutade vi vid 15.50 (slutar as sent) :( Sen när jag kom hem kollad ejag lite på tv. Sen kom "PORTKOD 1321 avsnitt 6" ut på www.svt.se/play http://www.svt.se/portkod1321/se-program/del-1-8?autostart=true . Då såg jag den :) As bra serie, älskar den! <3<3<3<3<3<3<3 Men vad gjorde ni igår ikväll :D

Igår kväll kollade jag på New Moon med Elin och på lördag ska jag se, BREAKING DAWN PART 2 LÄNGTAR AS MYCKET :* :* :* :* :* :* :* Sen när hon gick hem då kollade jag på "Little Man" på www.swefilmer.se/ Då gick jag och la mig när den var slut.


Men nu ska jag plugga snart och sen äta <3 puss och kram <3 :)


    Fett fint <3 Puss


Det här är jag

Jag heter Amanda och är 16 år ♥ Klicka på "visa presentation" för att få veta mer om mig ♥

Fråga mig

16 besvarade frågor

Översätt

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Gästbok


Skapa flashcards