Cutierabbit

Alla inlägg under november 2012

Av Amanda Lindmark - 13 november 2012 08:27


Heej! Just nu har jag Svenska. Idag slutar vi 15.50 hatar TISDAGAR!!! Men vad gör ni da? Men ikväll måste jag plugga eftersom jag har 3 prov den här veckan... Sen vid typ 20.00, kommer Elin. Så ska vi se New Moon <3 Skulle inte på bio och se Beaking Dawn på fredag, ska se den på lördag.  Men ikväll vid 17.00 kommer avsnitt 6 av Portkod 1321 <3 Älskar den serien :) Men nu ska jag fixa lite saker på min saga, som vi skriver på svenskan <3 :) Puss babes <3


Av Amanda Lindmark - 12 november 2012 20:19

Heej! Idag har jag inte bloggat för har inte orkat och slutade 14.15 Sen hade jag utvecklingsamtal. Men kommer nog inte blogga mer ikväll.  Men vi ska se Twilight :) På onsdag är det premiär men ska gå på fredagen :) LÄNGTAR!!!


Men vad gör ni da? Men Puss. Läger up bilder från kvällen imorgon eller om jag hinner ikväll :)


     

Av Amanda Lindmark - 11 november 2012 21:06

Man fick 3 par för 129 kr :)

Av Amanda Lindmark - 11 november 2012 18:13

Idag åt vi indisk mat och indiskt bröd som pappa har lagat :) As gott. Bästa maten pappa lagar. :P Sen efter maten fick vi tårta (köp). Prinsses tårta och mandarin/nöt tårta :3 Men vad gör ni nu da? Ikväll ska pappa och jag kolla på film. Little man :) //Amanda

Av Amanda Lindmark - 11 november 2012 16:10

Av Amanda Lindmark - 11 november 2012 15:00







Grattis på farsdag. Jag älsar dig pappa. Du är mitt allt. Kommer alltid att älska dig. Jag vet att jag kan vara as jobbig och vara den värsta dottern som finns. Men vad som än händer eller vad jag gör så vet jag att du alltid kommer finnas vid min sida. Du kommer alltid betyda as mycket för mig. Du och jag mot världen. Vi har så roliga minnen, du är den bästa. Jag hoppas den här farsdagen blir as bra! Kommer alltid finnas här för dig. Puss & Kram


 



Av Amanda Lindmark - 11 november 2012 13:45


gammelfaster <3

Söndag 11 nov 12:34

Bästa flätan jag sett! Hur gör man?







Svar:

Den kallas fiskbensfläta <3 Tyvärr vet jag ej hur man gör den :( Det var en kompis som gjorde <3

Här har du tips:

http://www.youtube.com/watch?v=ZPL4l0VLtJM
http://www.youtube.com/watch?v=vRw8Sl-KINk&feature=related


 

Av Amanda Lindmark - 11 november 2012 11:00

Idag vakande jag kl 5.30 Men somnade och vakande sen vid 10.30 typ. Men bloggar senare!

Det här är jag

Jag heter Amanda och är 16 år ♥ Klicka på "visa presentation" för att få veta mer om mig ♥

Fråga mig

16 besvarade frågor

Översätt

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Gästbok


Skapa flashcards