Cutierabbit

Alla inlägg under november 2012

Av Amanda Lindmark - 10 november 2012 18:24

Så här ser flätan ut :) Vi har gäster, då åt vi snitzel <3 men bloggar senare ikväll om jag hinner :) puss

Av Amanda Lindmark - 10 november 2012 17:20

Nu sitter jag framför tv och Linnea gör en fläta :) Just nu har vi gäster. Snart ska vi äta <3 Men vad gör ni da? Men bloggar senare

Av Amanda Lindmark - 10 november 2012 14:14

Den är as bra <3 Fast det har bara gått 45 min :) Men idag vakande jag vid kl 11.00 Bloggar när filmen är slut puss <3

Av Amanda Lindmark - 9 november 2012 23:32

Heej. Vi hade as kul i stan :) Men bloggar imorgon. jag glömde kameran hmma :( Puss

Av Amanda Lindmark - 9 november 2012 14:44

kommer inte blogga under hela kvällen <3 puss babes


 

Av Amanda Lindmark - 8 november 2012 21:57


Heej! Imorgon blir det bio. Vi ska se Hypnotisören i stan <3 Kommer bli as kul :D Fasst filmen värkar lite läskig...... Till mat ska vi äta på Taco bar :) Men ikväll ska jag inte blogga mer så, god natt <3 Puss babes...


http://www.youtube.com/watch?v=7nhtBjp0T1A   ------> Här är länken till trailern!!!

Av Amanda Lindmark - 8 november 2012 15:43

Snart ska jag äta pannkakor och sen ikväll ska vi kanske åka till Heron city. Då ska vi kanske spela massa spel :D Men vad gör ni da? Jag kollar på bucket & skinner. Men bloggar senare <3 puss


 

Jag vill ha pojkvän <3

Det här är jag

Jag heter Amanda och är 16 år ♥ Klicka på "visa presentation" för att få veta mer om mig ♥

Fråga mig

16 besvarade frågor

Översätt

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Gästbok


Skapa flashcards