Cutierabbit

Alla inlägg under november 2012

Av Amanda Lindmark - 8 november 2012 11:27

KL 12.10 börjar min sista lektion för dagen. Då blir det bild. Men nyss åt jag lunch. Men vad gör ni da? Ikväll ska jag och pappa kanske åka till heron city och gå till spelhallen <3 Men bloggar när jag kommer hem :3 puss

För typ 2 år sen hade jag en sida, här får ni länken -----> http://www.nogg.se/startpage.asp?idHomepage=113329 !! Plus jagf vet att den är as ful

Av Amanda Lindmark - 7 november 2012 13:52

Heejsan. Idag slutade jag kl 13.15 Nu kollar jag på "Best Player" på nickelodien, som jag har spelat in <3 Den värkar as bra! Men vad gör ni da? Men ska lägga up lite bilder på mitt rum sen. Gjorde om mitt rum, flyttade om möblerna.


Idag vakande jag kl 07.20 typ :) Sen första lektionen var idrott och jag var inte med, eftersom jag har ont mitt ben. Men puss babes <3


 

Av Amanda Lindmark - 6 november 2012 16:35

Vi skulle se hur många minuter det tar att koka vatten :)

Av Amanda Lindmark - 6 november 2012 10:15

Nu sitter jag på nån lektion :/ Vet ej vilken. Men om 45 min är det lunch :) Men bloggar när jag kommer hem <3


Av Amanda Lindmark - 6 november 2012 07:30

God morgon babes :) Idag vaknade jag kl 7.00 typ :) Men eftersom det här är tidinställt så vet jag inte vad jag gör... Äter nog frukost :P puss

Av Amanda Lindmark - 5 november 2012 22:38

Heeej! Nu ska jag se 8 Mile. Alla som har sett den säger att den är as bra <3 Jag tror jag såg den i skolan en gång på fritids för typ 3 år sen <3 Men vad gör ni da?  Men bloggar imorgon :P Puss babes


Av Amanda Lindmark - 5 november 2012 22:35

   Jag blev as nöjd :) Vad tycke ni? Tack brorsan :) Love you!! puss babes 

 

Det här är jag

Jag heter Amanda och är 16 år ♥ Klicka på "visa presentation" för att få veta mer om mig ♥

Fråga mig

16 besvarade frågor

Översätt

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards