Cutierabbit

Direktlänk till inlägg 2 december 2012

Första advent tjugohundratolv

Av Amanda Lindmark - 2 december 2012 11:30

Hejsan! Idag vakande jag kl 10.50 Inatt somnade jag typ vid 4.50, kunde inte sova eftersom jag hade as ont i benet. Pappa ska boka tid och läkare. Vi ska rönka mitt ben. För typ 6 månader sen gjorde jag illa mitt ben på gympan i skolan. Då hoppade nått ur led i mitt ben/knä så ibland kommer de tillbaka och igår blev det värre, än det brukar.

As ont :'( Men vad ska ni göra idag? Jag ska kolla på 2 filmer och baka lussebullar med mamma <3 Lägger up bildern sen :) Men snart sak jag äta lunch.


Igår var jag med min älskling Helin. Vi var och såg Blondie i Heron City. Den får 5/10 poäng. Jag hade ju ätit tacos hemma. Men hon hade inte ätit middag, så hon åt där :) Hon åt på en grekisk reasturang. Sen spelade vi lite på spelhallen. Sen gick vi in i salongen och kollade. Sen efter kom hennes pappa och hämtade oss. Min pappa körde oss dit. Men sen kom jag hem 23.00 då gick jag och la mig och lyssna på musik <3 Sen somande jag typ 01.00 och vakande vid 03.00, somande vid typ 4.50 :P Men vi hade as kul :)


Puss //Amanda


    Helin mat <3

   


Det här åt jag hemma :) Kyckling tacos <3 puss

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda Lindmark - 19 april 2016 18:37


Heej! Nu sitter jag i soffan och kollar på min serie, "Pretty Little Liars" :) Älskar den! Idag var jag i skolan mellan kl 12.35-15.25, riktigt skön dag. Hade även en håltimme där imellan och då pluggade jag matematik i en timme :) Åkte hem när jag s...

Av Amanda Lindmark - 17 april 2016 21:44

Heej! Nu sitter jag i soffan och kollar på min serie, "Pretty Little Liars" :) Åt precis en rostad macka med leverpastej, mums :D Igårkväll kollade jag på film och åt godis/chips! Färgade även håret, men måste färga en gång till då färgen inte fastna...

Av Amanda Lindmark - 16 april 2016 12:54


Heej! Vakande vid kl 10.30 och åt frukost :) Åt vanilj youghurt med chokladfyllda flingor, så himla gott ...

Av Amanda Lindmark - 15 april 2016 22:08


Heej! Nu ligger jag i soffan och kollar på youtube videos

Av Amanda Lindmark - 14 april 2016 20:55


Heej! Igår glömde jag blogga, förlåt :) Men hade så ont i huvudet och pluggade. Var även på Ikea med pappa snabbt på kvällen :) Köpte lite saker, kan ta kort på det och ladda upp i helgen ...

Det här är jag

Jag heter Amanda och är 16 år ♥ Klicka på "visa presentation" för att få veta mer om mig ♥

Fråga mig

16 besvarade frågor

Översätt

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards