Cutierabbit

Alla inlägg under december 2012

Av Amanda Lindmark - 8 december 2012 11:24


Hejsan! Igår var jag hemma hos Helin. Vi kollade på 2 filmer :) As bra! Men vi bakade inte komm dit för sent :/ Kom dit kl 21.00 Sen pratade vi. Jag hjälpte henne med en av hennes läxor :O Men sen hennes pappa skjusa hemmig vid 0.45 (kvart i ett)


God morgon! Idag vaknade jag vid 8.15 men somna om till 10.30 Men sen åt jag frukost. Kötbulls macka, mums. Men bloggar senare!



Puss Amanda

Av Amanda Lindmark - 7 december 2012 16:25

Idag började jag kl 8.20 Läraren var försenad. Men nu lyssnar jag på "One Direction - Little Things" älskar den låten <3 :* Men vad gör ni da? Idag i skolan började jag bråka med 3 killar eller rättare sakt de var de som bråkade mot mig men jag svarade inte eller nått. As störda!! -.- Men snart ska jag äta. Sen lite senare ska jag vara med Helin vi ska baka och kolla på film :) Lägger up bilder och kanske en video. Men jag komhem vid ungefär kl 14.50 typ. Men var ni i skolan idag? puss Amanda :*


Av Amanda Lindmark - 6 december 2012 20:40

När jag var hemma hos min bror så kollad jag om 1D (One Direction). De har öppnat några butiker. Kollade vilka länder. Men de fanns bara i Canada, Australien och USA :( Men man kna kanks ehandla via internet. Affären i New York stänger den 30 December. Den har bara öppet 1 månad :/ Men kommer inte kunna åka dit för dyrt :(

Butiken ligger på 2 Penn Plaza 33. & 7th Ave.

Hemsidan: http://www.onedirectionshop.com/ <3



Av Amanda Lindmark - 6 december 2012 16:26

Sorry har inte bloggat! Men gick up imorse och tyckte de var myckt snö. Så gick och la mig igen :/ Men sen låg jag i min säng till kl 15.00 och sen satte jag mig vid datan :) Men har inte hunnit blogga. Men nu ska jag hem till min bror och fixa en grej på hans data. Den är snabbare :) Ni får se senare :P Men bye bye <3


 

Av Amanda Lindmark - 5 december 2012 21:07

Nu sitter jag och lyssnar på 1D <3 Mina älsklingar! Men var ute för en stund sen då jag var ute. Hade as kul! Åkte pulka och lekte i snön. Men vad har ni gjort/gör? Ska duscha snabbt nu :P Men bloggar imorgon. God natt och puss <3


Här får ni bilder!!


         

Av Amanda Lindmark - 5 december 2012 17:03

Heeej :) Idag kom jag hem vid 15.45 Pappa hämtade mig halv. Sen jag slutade kl 14.25 över stannade kvar för att göra prov. Sen körde jag snöbollskrig med några. Sen blev jag mulad typ 2 gånger :P As kul. Sen imorse tog det 25 min att gå till skolan!!!! -.- As jobbit :( Men sen stängde skolan kl 15.00 istället för vanlig tid 16.00 Då väntade jag på pappa. Sen på ett ställe läckte de in vatten och det kunde rasa in vid ett par fönster. Men imorgon har jag prov som jag måste plugga till :D Men Igår färgade jag håret är as nöjd. Men ska typ ut och leka lite. Tar några kort och filmar kanske <3 Puss Amanda :3


       

Av Amanda Lindmark - 5 december 2012 10:32

Nu sitter jag i datasalen :P Har mentor tid och ska fixa nått på datan. Men bloggar när jag kommer hem. Imorse tog de as långt tid att gå till skolan. De är typ 30 cm snö <3 puss

Av Amanda Lindmark - 4 december 2012 23:37

Heeej! Nu har jag badat och frägat håret. Det är svart :O Men de kommer lägga sig om en vecka -.- Men vad gör ni da? För en stund sen slåde jag in julklappar :D (redan) Jajaja men ska sova nu. Bloggar imorgon. Puss


     


God natt pok

Det här är jag

Jag heter Amanda och är 16 år ♥ Klicka på "visa presentation" för att få veta mer om mig ♥

Fråga mig

16 besvarade frågor

Översätt

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards