Cutierabbit

Alla inlägg under december 2012

Av Amanda Lindmark - 4 december 2012 19:00

Ska snart färga håret.Vilken färg da? Elin ska färga på mig för kan inte själv :/ Men ska färga brunt, asså fylla i färgen har tappat :( Men lägger up bilder se. Men nu lyssnar jag "I cry" Flo rida! As bra låt. Men idag började jag kl 8.00 och slutade 15.50 Då gick jag hem till mig och tog en banan. Jag hämtade busskort och pengar. Sen gick jag 16.28 hemifrån och tåget kom 16.35 (omg höll på att dör var tvungen att springa 5 min, sen det ligger typ 10 min när man går) Men sen jag han på, jag åkte til Årstaberg och mötte up tjejen. Som jag skulle handla av. Vart as nöjd. Lägger up bilder sen på håret och de jag sköpte. Lägger up sen på vad jag köpte för sak igår :D Men vad gör ni da?


Men nu ska jag slå in 5 julklappar som jag redan fixat <3 Men bloggar ikväll! puss


Av Amanda Lindmark - 4 december 2012 07:18

Just nu kollar jag på Julkalendern :D Men ska fix mig nu. puss


 

Av Amanda Lindmark - 3 december 2012 23:21

Hejsan hoppsan! Idag var jag i handen med Helin. Då köpte jag en present till en kompis <3 Men vad gör ni da?? Ska sätta på nitar på den och lägger up bild sen. Men sen åt vi glass där. Sen imorgon ska jag till banken och fixa ett kort. Om jag hinner :) Slutar skolan 15.50 imorgon, sen ska jag till årstaberg och möta den där tjejen idag blev lite trrassel. Men sen imorgon kväll ska jag färga håret. Undra vilken färg? :D Men bloggar imorgon efetr jag har kommit hem från Årstaberg <3 Puss och god natt!!


Av Amanda Lindmark - 3 december 2012 14:58

Hejsan hoppsan! Idag ska jag möta up en tjej i Årstaberg.Ska köpa en present till mamma och Elin <3 Men efter det ska jag åka till Haninge med älsklingen :) Har 900 kr att handla för. Men nu ska fixa mig, ska ta tåget som går 15.35 och ska möta Helin kl 15.30 typ :P Men jag bloggar sen ikväll när jag kommer hem <3 puss Amanda


 


Tusse för 2 år sedan :( Den 2010-12-29.


Av Amanda Lindmark - 2 december 2012 20:42

 

Ska se "Jawbreaker" det är en komedi :D På skoj kidnappar pluggets tre häftigaste tjejer en polare på hennes födelsedag. För att hon inte ska skrika stoppar tjejerna en enorm karamell i munnen på sitt offer. En karamell som hon sätter i halsen - och dör av. (sammanfattning) Men kommer inte blogga mera ikväll så god natt! puss <3


BTW: Bild från förra året :)



Av Amanda Lindmark - 2 december 2012 15:31

 

Av Amanda Lindmark - 2 december 2012 14:45

Idag bakade jag lussebullar med mamma. As goda vart de. Men nu lyssnar jag på musik. Ikväll ska jag åka hem till Helin, vi ska ha lite tjejsnack och film :) Sen får ni lite bilder från lunchen på min pappa <3 Men vad ska ni göra da?

Men nu ska jag kolla på en film <3 Bloggar sen vid typ 5-6. puss amanda <3


               Gud han är så söt <3 :)

Jag idag <3    

1 advent :D

 

Min julkalender :)


Hej då alla söta

Av Amanda Lindmark - 2 december 2012 11:30

Hejsan! Idag vakande jag kl 10.50 Inatt somnade jag typ vid 4.50, kunde inte sova eftersom jag hade as ont i benet. Pappa ska boka tid och läkare. Vi ska rönka mitt ben. För typ 6 månader sen gjorde jag illa mitt ben på gympan i skolan. Då hoppade nått ur led i mitt ben/knä så ibland kommer de tillbaka och igår blev det värre, än det brukar.

As ont :'( Men vad ska ni göra idag? Jag ska kolla på 2 filmer och baka lussebullar med mamma <3 Lägger up bildern sen :) Men snart sak jag äta lunch.


Igår var jag med min älskling Helin. Vi var och såg Blondie i Heron City. Den får 5/10 poäng. Jag hade ju ätit tacos hemma. Men hon hade inte ätit middag, så hon åt där :) Hon åt på en grekisk reasturang. Sen spelade vi lite på spelhallen. Sen gick vi in i salongen och kollade. Sen efter kom hennes pappa och hämtade oss. Min pappa körde oss dit. Men sen kom jag hem 23.00 då gick jag och la mig och lyssna på musik <3 Sen somande jag typ 01.00 och vakande vid 03.00, somande vid typ 4.50 :P Men vi hade as kul :)


Puss //Amanda


    Helin mat <3

   


Det här åt jag hemma :) Kyckling tacos <3 puss

Det här är jag

Jag heter Amanda och är 16 år ♥ Klicka på "visa presentation" för att få veta mer om mig ♥

Fråga mig

16 besvarade frågor

Översätt

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards