Cutierabbit

Alla inlägg under december 2012

Av Amanda Lindmark - 1 december 2012 23:59


Men ska sova nu. Ska skriv ett långt inlägg imorgon :)

Av Amanda Lindmark - 1 december 2012 18:58

Nu ska jag till Heron City och kolla på Blondie. Bloggar senare :)




Av Amanda Lindmark - 1 december 2012 12:51

Hejsan! Idag vaknade jag kl 11.25 Sen till lunch åt jag kyckling köttbullar och potatismos. Sen dess har bara jag chillat. Om en halvtimme ska jag ut med en kompis och leka med kaninerna och sen senare ska jag vara med Macus,vi ska kolla på film <3 Men vad gör ni da? Men ikväll skulle Jennifer sova över men det kom en sak imellan :( Vi skulle kansk åka till sydpoolen imorgon då. Men ska kanske åka med Simone :) Men idag öppnade jag luckaoch fick en godis (maoam). Men ska fixa mig och gå ut med Linnea. Bloggar senare :) Puss Amanda :3


Tusse ute i snön idag :) Så söt <3


     

Det här är jag

Jag heter Amanda och är 16 år ♥ Klicka på "visa presentation" för att få veta mer om mig ♥

Fråga mig

16 besvarade frågor

Översätt

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards