Cutierabbit

Alla inlägg under mars 2013

Av Amanda Lindmark - 31 mars 2013 14:13

Snart ska vi äta påsklunch ;) kommer bli as gott :) puss bloggar sen <3

Av Amanda Lindmark - 30 mars 2013 16:13

Hejsan! Idag har vi gäster, de är fortfarande här :) Vi har ätit påsk lunch :) Det var gott. Ska lägga in några bilder sen ikväll <3 Men vad har ni gjort idag da? Puss amanda

Av Amanda Lindmark - 28 mars 2013 09:26

Av Amanda Lindmark - 27 mars 2013 11:00

Han rast i 1h och 50 min. Men bloggar senare ikväll, ska till gymmet efter skolan ;)

Av Amanda Lindmark - 26 mars 2013 07:57

För när jag kom in till huset :/ Sen gick vi till Skogås Centrum Bibloteket! Sen när jag kom hem så lyssnade jag på musik :) Sen vid 9 somnade jag. Idag mår jag skit känns som att jag ska spy :( Är hemma från skolan idag <3

Av Amanda Lindmark - 24 mars 2013 16:00

Nu är hon 14 år, bara ett år kvar tills du får cykla utan hjälm och är byxmyndig. Vad snabbt tiden går. Älskar henne över allt. Hon betyder enormt mycket för mig. Skulle inte klara mig utan henne.


Idag föddes värdens underbarsate person. Gud har gett jorden en ängel <3 Hon är bästa på alla sätt. Har känt henne i 6 år typ <3 Vi blev bästisar. Vi vart typ det i 3 eller 4. Vi har haft våra bråk men vi kan inte vara arga på varandra länge, vi hittar tillbaks till varandra. Jag är så glad att jag har dig i mitt liv. Skulle inte klara mig utan dig. Jag vet att jag kan berätta vad som helst till dig, du kan lyssna och hjälpa. Det är därför jag älskar dig. Men älskar dig för så mycket annat.


 


Du och jag kan ibland bli så iriterade på varandra men vi kan inte hata varandra. Kommer fan skriva värsta poeten.


Jag vet att du inte gillar att ta kort med mig eller att jag tar kort på dig, men när vi tillsammans behöver inte jag bilder för att det ska bevisa att vi har roligt. Du får mig att skratta, du får mig att le och du gör mig alltid glad när jag är ledsen. När jag har problem så hjälper du mig, är så glad att jag har dig och att jag kan kalla dig för min bästis <3


 


Jag vet att jag är dålig att beskriva hur mycket du betyder för mig men men. Älskar dig så enormt mycket <3 Du och jag föralltid. Vill aldrig tappa kontakten med dig <3 Hoppas att du förstår att du betyder as mycket för mig <3 Love you <3 puss


 



Det här är jag

Jag heter Amanda och är 16 år ♥ Klicka på "visa presentation" för att få veta mer om mig ♥

Fråga mig

16 besvarade frågor

Översätt

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Gästbok


Skapa flashcards