Cutierabbit

Alla inlägg under mars 2013

Av Amanda Lindmark - 12 mars 2013 16:30

Hejsan! Det är ju så att jag skulle börja blogga för en månad sen typ. Men vår dator gick sönder så kunde inte. sen tyckte jag det var för jobbigt att blogga första inlägget via ipaden som väntade tills vi fixade datan, men det har vi inte så. Jag bloggar via ipaden då så!! men idag har jag varit sjuk. så har kollat på 1 film "December Boys" den var ganska bra! Men vad har ni gjort idag då?

På senaste tiden har jag varit med kompisar och bara tagit det lugnt. Det är så skönt att inte tänka på att blogga varje dag :) As bra! Sen har jag köpt massa nya saker. ska lägga in bilder någon dag i veckan ;) Sen har min pappa köpt en ipaden till hela familjen men jag använder typ bara den. Han använder den ibland! Sen har jag börjat på gym men Helin och Rim från min klass <3 :) As kul att vara där. Har bara varit där 2 gånger!! Gymmar i Skogås Centrum :D Jag har klippt mig nu har jag lugg :) Bild kommer! Puss ???

Men kommer börja uppdatera ganska mycket nu så hoppas ni kommer gilla det ??

Men här får ni blandade bilder från ipaden ??

Det här är jag

Jag heter Amanda och är 16 år ♥ Klicka på "visa presentation" för att få veta mer om mig ♥

Fråga mig

16 besvarade frågor

Översätt

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards