Cutierabbit

Alla inlägg under april 2013

Av Amanda Lindmark - 30 april 2013 19:02

Nu sitter jag i soffan, vill gå till majbrasan :)
Bilder från idag i skolan :)

Av Amanda Lindmark - 29 april 2013 22:41

Bloggar imorgon! Slutar 16.00 och på onsdag är vi lediga :}

Av Amanda Lindmark - 29 april 2013 16:31

Kom hem från skolan kl 15.13 och jag mådde as dåligt idag efter lunchen :( Höll på att ramla ihop efter So och skulle gå till gympan :( Mådde as dåligt! Skamkänsla åka till Haninge idag med pappa :) men bloggar senare

Av Amanda Lindmark - 28 april 2013 22:37

 

Hej klickade in på den här bloggen nyss http://pinkbeauty.bloggplatsen.se/ :) Det är en tjej som heter Sara som driver denna blogg. Hon skriver mode tips och sånt roligt ;) Där kommer jag klicka in varje dag <3 Börja läsa hennes blogg du också!

Av Amanda Lindmark - 28 april 2013 22:32

Här får ni lite bilder! Imorgon efter skolan ska jag gymma, så kommer komma hem kl 5 ;) Bloggar då...


             

Av Amanda Lindmark - 28 april 2013 21:00

         


Hoppas bilderna är fina <3 Har lite dålig updatering,men vi har ju ingen data så det blir lite jobbigt att updatera från mobil eller ipad :( XoXo Amanda

Av Amanda Lindmark - 28 april 2013 11:04

Just nu äter jag frukost och kollar på Disney. Vad gör ni da? Idag ska jag åka till Haninge med pappa <3 men hej då :)

I fredags fyllde min pappa år, han fyllde 52 år :} Grattis i efterskott!

Av Amanda Lindmark - 25 april 2013 22:52

Kollar på en film på 6:an! Den är as bra :) Vad gör ni da? Igår kväll satt jag hemma och kollade på en film på tv :) Den var bra, Jessica Simpson var huvudrollen <3

Jag har gjort smoothie, den är fett god ;)

Recept!
2 bananer
1 halvt äpple
Några russin (15 st)
3 dl vanilj yoghurt
1,5 dl honungs yoghurt

Hoppas ni gillar den, testa den! Man kan göra egen smoothie, det är bara ta några frukter man gillar och yoghurt :D XoXo Amanda <3

Det här är jag

Jag heter Amanda och är 16 år ♥ Klicka på "visa presentation" för att få veta mer om mig ♥

Fråga mig

16 besvarade frågor

Översätt

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Gästbok


Skapa flashcards