Cutierabbit

Alla inlägg under maj 2013

Av Amanda Lindmark - 30 maj 2013 17:33

I söndags var jag i stan och badade med Helin, på erikdalsbadet <3

Vi hade jätte roligt, vi badade i 3-4 timmar. Sen på vägen hem så åt vi mat i farsta.

Vi åt på donken, sen när jag kom hem slappade jag bara och sen sov jag <3 puss


Av Amanda Lindmark - 30 maj 2013 17:19

Hejsan! Idag var jag i skolan.

Igår var jag med pappa och köpte mjukisbyxor <3 Vi var i farstsa, vi köpte de på Cubus för 199 kr :)


Vad gjorde ni igår da?

 


Av Amanda Lindmark - 25 maj 2013 22:30

Idag vid 12.50 tog jag tåget till centralen med Linnea :) Vi gick till kungsträgården. Det var nått danmark jippo, vi fick gratis popcorn och sockervadd <3 Sen fortsatte vi en bit bort och satte oss, vid vattnet och

pratade ;) Det var kul att vara med Linnea för det var ganska länge sedan jag var det :) Sen  när jag kom hem så åt jag mat, mamma och pappa hade grillat :3 Det var as gott :)


Nu på kvällen var jag och pappa ute och gick borta vid farsta vid vattnet <3 Det var mysigt och så tog vi några kort :) Sen när jag kom hem har jag bara fixat med datorn :)


           

Av Amanda Lindmark - 25 maj 2013 22:01

I fredags hade vi friluftsdag i skolan, vi var i haninge :) Vi hade orgentering i skogen och det var var as jobbigt. Vi tappade bort oss och allting. Sn när jag kom hem från orgenteringen, gick jag till Skogås centrum och handlade. Handlade för 303 kr men det var ju halva priset så det kostade bara 153 kr :D Eftersom det brann ju i skogås centrum och de var tvugna att sälja det <3 Så det var halva priset <3


 

Imorgon är det morsdag och då ska min mamma få det här hjärtat med lindor choklad i <3

   

//Amanda

Av Amanda Lindmark - 23 maj 2013 21:51

Hej :) Pappa och jag var ju i farsta och köpte lunch till mig imorgon, har frilufsdag med klassen. Efterseom skogås centrum hade brunnit :( Men köpte sån där sallads vagn och kokade makaroner hemma <3 Men jag köpte ballerina strumpor och en tröja :D //Amanda



 

Ballerina strumpor från H&M, kostade 80 kr :)


 

Stikad t-shirt från H&M, kostade 100 kr istället för 250 kr :D Gillade den as mycket <3

 

Av Amanda Lindmark - 23 maj 2013 14:03

 


Här är den nya headern <3 Kommer ha den här headern i ungefär 2 månader, hoppas ni gillar den :) Jag tycker den blev jätte bra <3 //Amanda

Av Amanda Lindmark - 23 maj 2013 12:15

Var i stan med pappa och skulle ta kort på körsbärsträden i blomsterträdgården, men vi gick till gamla stan också. Men det får ni bilder på också <3

              

Det här är jag

Jag heter Amanda och är 16 år ♥ Klicka på "visa presentation" för att få veta mer om mig ♥

Fråga mig

16 besvarade frågor

Översätt

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Gästbok


Skapa flashcards