Cutierabbit

Alla inlägg under juni 2013

Av Amanda Lindmark - 30 juni 2013 23:01

Hejsan bloggen! Åkte till min faster idag vid kl 19.00 och sen har jag bara varit med henne :) Vad gör ni da? idag var jag i Farsta och klippte mig och köpte kläder. Köpte en bikini, klänning och ett par shorts, när jag kommer hem ska jag lägga ut bild på de <3 Sen köpte jag ett par skor när jag var på bio med pappa lägger ut de också :) Kanske gör en video ;) Men snart ska jag kolla på film ;) puss

Här får ni en söt bild på en hund <3

Av Amanda Lindmark - 29 juni 2013 17:45

Nu ska jag visa några sommar plagg och skor som jag har köpt under de 2-3 senaste månaderna :)

1.   2.    3.   4.         4.   5.   5.   6.      

6.   7.   8.   8.        9.   10.   11.   11.   12.   12.   13.         13.                


1. Neon rosa kjol från H&M för 50 kr (rea)              8. Shorts från Gina Tricot 49 kr (rea)

2. Ballerina strumpor H&M 69 kr                              9. Leggins från Cubus 15 kr/st (rea)

3. Vita ballerina från skopunkten för 99 kr              10.  Fejk tatueringar från Ur och penn 20 kr/st (rea)

4. Grön/rosa bad shorts från Hollster 129 kr (rea)   11. Tröja från Bik Bok 79 kr (rea)

5. Bikini från Cubus 79 kr                                        12. Ballerina skor från Skopunkten 99 kr

6. Shorts från New Yorker för 79 kr                       13.  Stickad/virkad tröja från H&M för 100 kr (rea)

7. Shorts från Bik Bok för 50 kr (rea)


Hej då :) Älskar de här plaggen!

BTW: Igår när pappa och jag var på bio köpte vi två nya par skor till mig, lägger in bild senare eller imorgon :)

Av Amanda Lindmark - 29 juni 2013 17:31

Visste inte vad jag skuklle ha som rubrik :D


Men hejsan bloggen, vad gör ni da? Idag har jag bara varit hemma och chillat <3 Kollade på film också på

http://www.swefilmer.com/ , sen har jag bara lekt lite med katten och tagit några kort ;)

Nu lyssnar jag på jusik och bloggar! Här får ni 2 bilder på Doriz <3

   

Har jag visat vår nya soffa på baksidan, tror att jag har gjort det men :P

Här får ni en bild utan dynor, en med dynor och en där det är helt klar <3


Utan dynor        Med Dynor     Fixat till               

     


Aja hej då puss <3

Av Amanda Lindmark - 28 juni 2013 23:46

Vi var i heron city, vi såg The Hangover 3 den var as bra :) Rekomenderar, alla Hangover är fett bra <3 ska sov som en stund puss :)

Av Amanda Lindmark - 28 juni 2013 15:16

Heeejsan, igår var jag med Simone vid 15.00 till 21.00 ungefär. Vi var i mitt rum typ till 19.00, vi lekte med katten och tog lite kort med hennes systemkamera <3 Sen spelade vi ps3 ;) Sen vid 19.45 gick vi och doppade oss i mörtviksbadet i skogås, vi var där typ en timme sen gick vi hem. Sen vid 21.00 så dushade jag, sen städade jag mina kläder i mitt rum :) Sen kolla jag på en film till halv tre på natten ;O Somnade kl 03.00, sen vakande jag 14.16 typ..


Idag har jag varit uppe i en timme typ :D Nu sitter jag och lyssnar på musik på Spotify och bloggar :)


På bloggen har de nu skaffat att man kan gilla inläggen på bloggen ;) När man har läst inlägget är det ett hjärta längst ner i högra hörnet man trycker på hjärtat eller siffran så blir det en till gillning :)  

Av Amanda Lindmark - 26 juni 2013 17:11

    

Av Amanda Lindmark - 26 juni 2013 16:59

Igår vakande jag kl 12, sen gick jag till gymmet vid 14.00 med Helin. Vi var där till 16.00, sen var vi efter gymmet och åkte hem till mig och hon träffade Doriz <3 Sen tänkte vi åka till Skärholmen men ändrade oss.. Sen på kvällen kollade jag på det nya avsnittet an TEEN WOLF! Älskar den serien och ikväll ska jag kolla på Pretty Little Liars :)


Idag var jag med Marie vid kl 14.30 ;) VI var med katten i typ en halvtimme sen gick vi ut på tomten och tog kort :)

Sen gick hon hem vid 16.00 för hon skulle hem och laga mat :/ Sen när hon gick så åt vi mat ungefär :D


Imorgon ska jag vara med Helin efetrsom, hon åker till Turkiet i 1 månad med sin mamma på fredag <3

Kommer sakna henne :) Men kommer nog ha roligt i sommar också :) Vad har ni gjort idag da? Puss <3


Här får ni bilder från idag :)

                   


Av Amanda Lindmark - 24 juni 2013 16:35

   Nu sitter jag i vardagsrummet och bloggar och lyssnar på musik :) Lyssnar på Jason Derulo - The other side <3


Snart sak jag äta mat, biffar och potatis ;) Sen hela dagen har jag bara varit hemma och tagit det lungt, sen solade jag i typ 45 min <3 VAd har ni gjort idag da? Vill gå på bio ikväll men vet inte om det blir så <3


Aja men min bror var i spanien och köpte en sommarväska till mig, älskar den. Hade den på midsommar :)

        

Det är en fejk LV <3 Den är as fin i verkligheten!


Här får ni några bilder jag tog för en stund sen på mig <3 :)

     

Här är en bild på mig och Kezo typ i förgår ;)

Det här är jag

Jag heter Amanda och är 16 år ♥ Klicka på "visa presentation" för att få veta mer om mig ♥

Fråga mig

16 besvarade frågor

Översätt

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Gästbok


Skapa flashcards