Cutierabbit

Alla inlägg under juni 2013

Av Amanda Lindmark - 23 juni 2013 23:35

Har haft väldigt ont i magen och halsen, så han bara tagit det lugnt och legat och kollat film :) Bloggar imorgon om väskan jag fick av min bror imorgon och annat <3

Av Amanda Lindmark - 21 juni 2013 14:03

Nu ska mamma,pappa och jag till farsta och fira midsommar ;) kanske updaterar via moblen :)

Av Amanda Lindmark - 21 juni 2013 13:28

Hur man gör Choklad doppade jordgubbar!

Steg 1: Koka upp en kastrull med vatten.

Steg 2: Lägg en skål i kastrullen med vatten när det har kokat up, sen lägger du i block chokladen i skålen.

Steg 3: Sen när det har smällt vispar du runt lite med en sked

Steg 4: Rensa jordgubbarna, sen doppar du topparna på jordgubbarna i chokladen och ställer i kylen så chokladen stelnar :)


De med vit choklad vart godast enligt mig <3 //Amanda

             

Av Amanda Lindmark - 19 juni 2013 22:24

   

Hejsan idag vaknade jag kl 10.00 på morgonen eftersom det var några personer som borrade i vår vägg...

Sen låg jag i solen i 2 timmar och läste min bok :) Sen åt jag pannkakor till lunch. Sen kollade jag klart på säsong 4 på TVD <3 Har tagit kort på väskan jag fick av min bror :) men kan inte upplada bilderna på mammas data eftersom den funkar inte att ladda in bilder från systemkameran <3 Gör det imorgon :)Här får ni en bild på Doriz <3 //Amanda


 

Av Amanda Lindmark - 18 juni 2013 15:54

[ ] Du har en pojkvän.
[x] Du har ett eget rum.
[x] Du har en mobil.
[x] Du har en iPod/MP3 spelare.
[x] Dina föräldrar är fortfarande tillsammans.
[x] Du har fler än 2 bästa vänner.
[ ] Det finns en pool i din gård.
[x] Du klär dig som du vill.
[x] Du hänger med kompisar mer än en gång i veckan.
[ ] Det finns en dator/laptop i ditt rum.
[x] Du har aldrig blivit nedslagen.
[x] Du gråter aldrig mer än 3 gånger i månaden.
[x] Du får lyssna på vilken musik du vill lyssna på.
[x] Ditt rum är stort nog för dig.
[x] Du har varit på konserter.
[ ] Du samlar på något normalt.
[ ] Du längtar till skolan.
[x] Du önskar inte att du var någon annan.
[ ] Du spelar någon sport.
[x] Du brukar göra något efter skolan.
[ ] Du äger en bil.
[x] Du brukar inte bråka med dina föräldrar.
[ ] Du är nöjd med ditt utseende.
[ ] Du har inget självförtroende alls.
[ ] Du har aldrig fått IG.
[x] Du vet vad som händer i världen.
[x] Du bryr dig om folk.
[ ] Du är nöjd med ditt liv.
[x] Du kan mer än ett språk.
[x] Du har ett smeknamn.
[x] Du har ett husdjur.
[ ] Du kan hela orden från 10 låtar.
[x] Du har inga "fiender".
[x] Du är en ganska snäll person.
 
Totalt: 23
———————————
Antal frågor: 34
 
0-10 - Du mår inte bra, du är inte lycklig.
10-20 - Du är inte jättelycklig men det duger.
20-35 - Du mår toppen, du är lycklig!

Av Amanda Lindmark - 18 juni 2013 15:44

Idag vakande jag 11.37 typ, sen vid 12.00 åt jag lunch kyckling korv <3 Sen satt jag vid ipaden och kollade olika saker...

Sen lekte jag med katten en stund :) Sen läste jag min bok i typ en timme medans jag solade <3 Det var ganska varmt idag :) Boken jag läöser har jag lånat av en kompis och den heter "Flagga Högt av Katarina von Bredow" :D Har bara

kommin en bit men än så länge är den väldigt bra ;P //Amanda

Bloggar senare

    

Av Amanda Lindmark - 17 juni 2013 21:46

Heejsan bloggen! Idag har jag bara varit hemma med mamma och katten <3

Sen vid 15.20 mötte jag Angela och Marcus <3 Vi satt typ och prata bara vid skolgården :)

Vad har ni gjort da? Sen vid 17.00 åt mamma och jag mat ;) Sen på kvällen har vi varit med

katten och kollat tv <3


Just nu lyssnar jag på musik och bloggar, sen ska jag spela MW2 med

Marcus följ honom på instagram om ni har det: stranden99 <3 Jag heter AmandaIdunJohanna på

instagram ;) Följ mig nu så blir jag glad, kanske följer tillbaka :) Marcus är en mina bästa killkompisar <3

Vi har varit kompisar ända sen dagis, vi gick på dagis tillsammans i samma grupp, sen samma klass i mörtvikskolan

och samma klass nu i 7 i skogåsskolan <3 :3 Vi är riktigt bra kompisar!! Ville bara skriva det <3


Aja har inte lagt ut korten på hur jag såg ut på skolavslutningen <3

        

Inte fina bilder men men <3// Amanda 

Btw: Bloggar imorgon :)


Bilder på kompisar från skolasvlutningen <3


   


Av Amanda Lindmark - 16 juni 2013 19:00

På dagen i fredags var jag med Filippa och vi gjorde inte så mycket, vi kollade på Shrek 1 :)

Sen på kvällen var vi nästan vid värmdö och köpte en kattunge <3 ÄLskar henne, vi tror vi ska

döpa henne till Doriz <3 La in bilder på henne i förra inlägget :D

Kommer lägga up bilder på henne varannan dag typ :3

   

Pålördagen busade jag och gosade med Doris <3 Sen vid kl 15.00 var jag med Filippa vi lekte med katten och sen på kvällen sov hon över :D Vi kolade på film också, Shrek 3 ;)


Nu på dan har jag bara varit hemma :( // Puss Amanda


Det här är jag

Jag heter Amanda och är 16 år ♥ Klicka på "visa presentation" för att få veta mer om mig ♥

Fråga mig

16 besvarade frågor

Översätt

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards