Cutierabbit

Alla inlägg under juni 2013

Av Amanda Lindmark - 14 juni 2013 19:05

Hejsan bloggen! Nu sitter vi i bilen och är på väg till en kille och köpa en katt <3 Är väldigt glad :) lägger kanske in en bild ikväll <3 // Amanda

Plus ät ledsen för jag inte har bloggat <3

Av Amanda Lindmark - 12 juni 2013 19:17

Bilden har mitt pappa tagit <3

 

Av Amanda Lindmark - 12 juni 2013 17:07

Igår var jag och pappa och köpte en ute soffa i Nacka :) Älskar den!

Satt i den i 3 timmar igårkväll :) Den är så mysig :)


     

Av Amanda Lindmark - 12 juni 2013 16:50

Vi har liksom ingen data hemma som fungerar, bara mammas som fungerar perfekt men kan inte ladda bilder från systemkameran :( Så orkar inte starta datorn vi har för den är så jobbig och hålla på med, men gör det ibland <3 Önskar mig en dator i födelsedagspresent så hoppas jag får en, då kommer det blir bättre updatering ;)


Men vad har ni gjort den här dagen då da?


Jag har bakat jordgubbs tårta, eftersom min bror fyller år idag <3

   

Till middag ska vi äta tacos som min bror har önskat :) // Hej då

Av Amanda Lindmark - 9 juni 2013 18:35

Åt kina mat till middag, Älskar det <3


 

Av Amanda Lindmark - 9 juni 2013 18:28

                     

Det här är jag

Jag heter Amanda och är 16 år ♥ Klicka på "visa presentation" för att få veta mer om mig ♥

Fråga mig

16 besvarade frågor

Översätt

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards