Cutierabbit

Alla inlägg under juni 2013

Av Amanda Lindmark - 9 juni 2013 14:43

Hejsan vaknade kl 12.00 <3 Sen gick jag up till vardagsrummet och pratade med pappa en stund <3

Till lunch åt vi Ratatouillen som vi åt igår, till middag med kyckling och makaroner :) Det är så gott!

Brukar göra den maten med min faster <3 Saknar henne väldigt mycket, ska dit i sommar hoppas jag <3

Om ni vill ha receptet så kommentyera <3

     

Sen vid halv sju gick jag ut och gick/jogga :) Det var väldigt skönt eftersom vädret var kallt och inte för varmt  ;)

   

Sen på kvällen kollade jag bara på TVD (The vampire diaries)...

Sen nu efter lunchen kollade jag på en film ;) Den var as bra kan kolla up det sen, vad den hette :) BYE <3

Av Amanda Lindmark - 8 juni 2013 16:26

Var i Haninge i 2 timmar och letat klänning till skolavslutningen :) Hittade en på Gina <3 Lägger in bild sen! Vad har ni gjort idag da?

Nu lagar pappa och jag mat, vi lagar ratatouille <3 Det är så gott! Lägger in bild sen på det också :)

Av Amanda Lindmark - 7 juni 2013 23:09

Nu på kvällen var jag hemma hos min mammas kompis dotter som tog studenten idag <3 Hon hade studentfest, det var roligt :) Vi gick dit 17.15 sen gick vi hem 20.00 När vi kom dit fick vi bål och efter var det middag, det var as gott :D

        

Efter maten satt alla vuxna och prata :) Lite senare öppnade hon alla presenter hon hade fått :)

Sen efter det gick jag runt och tog några bilder ;)

                   

Senare vart det tårta <3

 

senare på kvällen :D

     

Bloggar imorgon när jag vaknar typ <3 Hej då :)

Av Amanda Lindmark - 7 juni 2013 11:32

Igår vakande jag kl 12, då åt vi lunch det var jätte gott!

 

Sen vi kl 15.00 var jag med Angela, vi åkte till hökarängs badet och badade eftersom det var jätte varmt!

Sen på kvällen runt kl 17-18 åt vi middag, Angela åt hos oss :) Sen vid 19.00 åkte hon hem...

Då åkte jag med min bror och hans flickvän till City Cross i Länna

Sen när jag kom hem vid 20 :3 Kollade jag på TVD

Men hej då :# Här får ni en bild på tusse från igår också <3


  

Av Amanda Lindmark - 7 juni 2013 11:30

Hejsan bloggen, idag vaknade jag kl 10 ;) Sen åt jag 2 mackor och ett drack glas mjölk.

När vakande ni? Idag ska jag bara ligga i solen och lyssna på musik <3 Kanske gå ut och ta några kort eller springa ett varv någon stans! Sen ikväll vid 17-18 ska jag på student fest <3 Det kommer nog bli roligt :)


I måndags hände det inte något speciellt roligt.


På tisdagen var jag med klassen på grönan, det var riktigt roligt. Men sen tappade Helin bort sin mobil :/ Men åkte inte den nya karusellen, för det var för lång kö. En kompis till mig åkte den och sa att det var as kallt längst uppe :( Sen kom min pappa och hämtade mig och helin och 2 andra tjejer :D Vi kom hem typ 20.45

Här får ni några bilder från grönan :

             

Sen på onsdagen var det en helt vanlig dag fram till efter lunchen. Då hade vi stafett i hela skolan ;) JAg var med och sprang, efetrsom en tjej i vår klass var sjuk :/ Så var tvungen att springa fast jag inte ville....

Sen jag var på bana 6 :3 Sen när jag kom tillbaka till målet efter jag hade sprungit min sträcka, så klagade alla killarna på mig att jag gick... Fast jag sprang allt vad jag kunde, en kille i min klass sa till de andra i min klass, att jag gick till honom när jag gav honom pinnen :( Så alla vart as arga på mig! Jag gjorde mitt bästa iallafall <3


 

Bloggar om torsdagen i nästa inlägg <3 Hej då :)


Av Amanda Lindmark - 3 juni 2013 22:40

   I fredags åkte jag till gullmansplan med Helin och mötte up en tjej ;) Sen på kvällen satt jag bara hemma och chilla,  minns inte riktigt.

På lördag var jag i huddinge med mamma och pappa, på huddinge dagarna :3 Sen vid 5 gick jag hem till min kompis, hon hade kalas :) Köpte presentkort på H&M till henne! Sen på kvällen kollade jag på TVD (The vampire diaries) <3

Älskar den serien ;) Tycker ni om den?



I söndags vakande jag 11.00 och började fixa mig <3 Jag och Helin skulle till farsta och äta lunch :) DEt var as gott höll på att dör <3 Tog pasta och kyckling med sallad och curry :D As gott!


    

Sen på kvällen mådde jag dåligt så jag sov typ i en timme <3 SEN kollade jag på TVD! Hej då <3

Det här är jag

Jag heter Amanda och är 16 år ♥ Klicka på "visa presentation" för att få veta mer om mig ♥

Fråga mig

16 besvarade frågor

Översätt

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards