Cutierabbit

Alla inlägg under juli 2013

Av Amanda Lindmark - 26 juli 2013 21:43

Ska up till receptionen eftersom det är bättre internet där <3 Ska ladda upp dag 2 dag 3 och dag 4 :) men puss

Av Amanda Lindmark - 25 juli 2013 22:28

Ska sova snart, måste städa rent lite på hotellet har saker över hela rummet :D Men vad gör ni da?


Idag var vi i ett köpcentrum i Herning och handlade några saker :) Köpte 2 klänningar, massa olika saker på affären TIGER och sen köpte jag ett par hörlurar ;) Var nära på att köpa ett par Leopard mönstarde skor märket  Vans


 Sen åkte vi och åt pizza vid byn nära hotellet :)

  

Laddar upp video 3 imorgon istället puss :*

Av Amanda Lindmark - 25 juli 2013 10:17

Var nyss uppe vid hiottelets matrum och åt frukost ;) Sen idag vet jag inte göra men vi hittar nog på någonting ;3

 

Av Amanda Lindmark - 25 juli 2013 00:20

kollade precis på det nya avsnittet av Teen Wolf <3 puss


 

Gammal bild på mig och Doriz :* 

Av Amanda Lindmark - 24 juli 2013 22:54

Hejsan!


Igår åkte jag segway vid Södervig :) Det var riktigt kul men det var lite läskigt.

Det kostade 50 kr (danska) för 3 varv :)


Tog korten via en liten kamrea och inga via ipaden (filma inte häller via ipaden) <3

Men pappa tog några kort och filmade lite ;)

Ni ska få se några bilder :) Laddar upp videosarna när jag kommer hem om jag hittar de <3


         

puss

Av Amanda Lindmark - 24 juli 2013 22:41

Hejsan bloggen vi var på en marknad idag i en by som hette Tram (hahahaha) :)

Handlade inte mycket men. Köpte 2 par solglasögon och en väska <3 Sen åkte vi till en stad som hette Ringköping ;)  Där köpte jag ett till par solglasögon <3


Leopard: 50 kr (danska)

Svarata/neon: 10 kr (danska)

Lila: 50 kr (danska, eftersom man fick 2 glasögon för 200 kr och ett par kostade 149 kr)


Snyggaste påsen jag någonsin har fått när jag har köpt någonting <3

 

   Sen väskan var beganad (det var loppis där) kosatde 35 kr (danska)

   

Ego pics :)

     

Här får ni en videoblogg också från igår :)

Dag 1

23 Juli 2013



  puss :*


Av Amanda Lindmark - 24 juli 2013 00:18

Del 1

På väg till Falkenberg och på väg till båten  :)



 

Del 2

På båten och påväg till Hotellet <3


  puss Amanda

Av Amanda Lindmark - 23 juli 2013 23:58

Hejsan bloggen, jag vaknade halv nio och vi gick och åt frukost buffé på hotellet <3 Jag tog fil,ägg och macka. Sen senare idag var vi i södervig tror jag det hette och bada i havet igen. Det var lite kallt först sen vart det jätte skönt :) Sen när vi hade badat i ungefär en timme, så gick vi och åt en varsin french hotdog ;)



Sen gick vi och kolla på en backluckeloppis i närheten :/ (tråkigt) Men en bit bort från loppisen var det segway åkning 50 danska kronor för 3 varv ;) Det var roligt men svårt första varvet :) Skulle vilja ha en segway hemma :O


Sen tänkte vi åka till en annan strand, men vi stannade och åt på en grill :3 Tog pommefritt och kyckling :(  kycklingen var det värsta jag har ätit :/ aja...




Sen åkte vi och doppa oss igen på en strand som hette vitestrand eller någoting i den stilen. Sen åkte vi till Netto och handlade och sen när vi kom tillbaka, så gick pappa och jag till poolen och badade lite sen duschade jag där <3


Sen nu ska jag kolla klart på min film från igår <3



      

Är jätte röd på kinderna och på näsan :O


Det här är jag

Jag heter Amanda och är 16 år ♥ Klicka på "visa presentation" för att få veta mer om mig ♥

Fråga mig

16 besvarade frågor

Översätt

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Gästbok


Skapa flashcards