Cutierabbit

Alla inlägg under juli 2013

Av Amanda Lindmark - 22 juli 2013 20:50


Hejsan bloggen! Hur mår ni?

Jag mår bra är lite täppt i näsan men men :) Idag vaknade jag vid kl 6 på morgonen sen åkte vi till båten i Falkenberg. Sen åkte vi på båten ungefär vid kl 8 :)

Sen på båten vid kl 08.30 åt vi lunch buffé

Sen när vi kom till danmark åkte vi till ett bad och doppade oss 2 gånger. Sen var det masssa mussler och krabbor. Tog inte några bilder mamma tog den här bilden :)

Badade i poolen på hotellet vi bor på med mamma och pappa, nu kollar jag på Allsång på skansen på tv  

Ganska dåligt internet på ipaden men ska försöka att ladda upp del 1 och del 2 av resan :) puss

P.S Bloggar via mammas data :3

Av Amanda Lindmark - 22 juli 2013 07:21

Gör delar på ipaden, asså videos del 1 del 2 :) Mamma har data med sig hoppas det funkar att ldda up :D puss
P.s SITTER I KÖ TILL BÅTEN

Av Amanda Lindmark - 21 juli 2013 22:43

Hejsan, ska läsa en tidning nu och sen sova :) Ska upp vid kl 6, båten går 8 :( Bloggar imorgon om jag hittar internet <3 puss

Av Amanda Lindmark - 20 juli 2013 18:28

Hejsan, har packat idag ;) Nu har min bror bakat kladdkaka och den är jätte god ;) Ikväll ska jag på bio med min brors flickvän <3 puss bloggar senare

Av Amanda Lindmark - 19 juli 2013 21:17

Åkte dit idag som jag skrev förut :) Köpte 3 bikinisar (toppar) och en tröja.

Tröjan kommer från Gina Tricot, kostade 29 kr och var på rea <3

U.S.A aktia bikinin med fransar kommer från Gina Tricot, kostade 49 kr och var på rea :)

Den vita med fransar kommer från Lindex och kostade 75 kr på rean ;)

Den turkosa (ser grön ut men) med fransar kommer också från Lindex och kostade 75 kr på rean men man fick 2 för 1, då fick jag 2 bikinisar för 75 kr :) Jätte bra pris :3 Nöjd ?

Ego pics <3

Av Amanda Lindmark - 19 juli 2013 15:29

Hejsan vakande kl 12.50 idag och gick up och tog lunch :) Potatis och fisk, sen efter det har jag bara lyssnat på musik och fixat bilder :) Var uppe till kl 03.45 <3 Kollade på en film, sen gick jag ut och tog 5 kort vid 03.35 un gefär :3 Ska lägga ut de här. Men ska bara skriva att idag/senare ska jag till farsta och kolla efter leggins och en bikini för åker till danmark på söndag, kommer hem på torsdag eller så ska vi kanske åka till Gekås (Ullared) <3

puss :)

       

Av Amanda Lindmark - 18 juli 2013 16:23

Bloggade om Gävle i måndags senare på kvällen åkte vi till länna och åta Kina mat :) Eftersom när vi fyller år i vår familj åker vi och äter middag tillsammans <3 Sen efter åkte vi och köpte en jordgubbs tårta på city cross :) Vad gjorde ni i måndags?
På tisdagen var jag hemma hela förmiddagen och sen åt vi middag, sen åkte vi till flaten och badade i en timme <3 det var varmt och skönt, vi kom hem vid kl 18.00 sen skulle pappa och jag åka till Haninge :) Men då tog jag min spark cykel för att komma till bilen snabbare och då ramlade jag och skrapade upp mitt knä, det sved as mycket sen när jag tvättade det :(

Igår (onsdag) vaknade jag vid kl 4 på morgonen eft har så ont i min rygg ibland :/ Så kollade på tv fram till 11 sen åt jag lunch :) Vid 1 ringde jag min älsta bror och frågade om han ville ut och cykla :) Det ville han, vi cyklade till Willys i länna och handlade och cyklade hem från länna :) Det tog 1 timme och en halv timme :) Gjorde lite ont i mitt knä :( men mår bra i benet nu :3 Sen när jag kom hem sen duschade jag, sen åkte pappa och jag till Haninge hittade inget :( Måste fixa en bikini och leggins innan jag åker till Danmark :) Åker till Danmark på söndag <3 Men idag har jag bara varit hemma mår ganska dåligt hoppas jag inte blir sjuk innan Danmark :) puss

Bild fån i måndags :)

Av Amanda Lindmark - 15 juli 2013 14:47

Hejsan, jag tycket det var riktigt roligt i Gävle med Filippa ;) Vi badade, solade och massa annat <3

Har över 300 bilder :O Men vad göpr ni da?


På lördag kvällen satt vi och åt grill buffe vid resturangen på campingen :) Det var jätte gott, sen senare på kvällen gick filippa och jag och doppade oss <3 Sen när vi kom tillbaka till husvagnen så kollade vi på film Flippde :) Sen sov vi vid kl 12.00 typ :3

       

Sen nästa morgon åt vi bara frukost i husvagnen, sen packade vi våra saker och åkte hem ;) Vi stannade på macdonalds på hemvägen och åt lunch ;) Sen kom vi hem vid kl 16.00 typ ;) puss


Det var jätte varmt i gävle när vi var där är lite brun på ryggen, bena och armarna :) här får ni många bilder <3 puss :3


                                                 

Det här är jag

Jag heter Amanda och är 16 år ♥ Klicka på "visa presentation" för att få veta mer om mig ♥

Fråga mig

16 besvarade frågor

Översätt

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Gästbok


Skapa flashcards