Cutierabbit

Alla inlägg under juli 2013

Av Amanda Lindmark - 13 juli 2013 17:08

Just nu sittervi i förtältet ochväntar på mina föreldra, de är vid stranden och badar :) Här är det typ 27 grader :) Har badat och solat idag <3 Det är as vart här i Gävle :) Vad gör ni da?

Igår badade vi och spelade mini golf, pappa vann :/ Sen senare på kvällen var vi i stan i Gävle och åt mat :) Filippa åt sushi och jag Kina mat :) mamma och pappa sallad typ :3 puss
Sen åt vi glassbuffe för 50 kr, man fick äta hur mycket glass som helst :3

Vi ska äta på restaurangen på hotellet idag vid 18.00 typ <3

Av Amanda Lindmark - 11 juli 2013 16:31

Hejsan :) Vi sitter och lyssnar på musik :) Filippa sitter bredvid och sjunger :) Mamma och pappahar åkt i väg och handlar :3 Vi ska äta potatis och fläskottlet till middag :) Juste idag fyller jag 14 år :D

Vad gör alla? Vi kom hit vid kl 1, sen vid kl halv tre gick vi till stranden och badade :) Vi doppade oss och klättra på stenar och sånt :) Har med mig systemkamera så kommer bilder när jag kommer hem ;) Efetr vi hade doppat oss så duschade vi. Hej då puss

Av Amanda Lindmark - 11 juli 2013 10:07

Bloggar senare om vi stannar och äter eller nått <3 puss

Av Amanda Lindmark - 10 juli 2013 22:00

Hejsan :) Kollar på spiderman 1 nu på 6:an :) Vad gör ni da?
Ska packa nu eftersom vi åker imorgon vid 8 så :) Vet inte om jag kommer ha så mycket internet men, får se bloggar nog från pappas mobil :k) Filippa ska följa med <3 Hon fick är as glad :) puss

Av Amanda Lindmark - 10 juli 2013 16:03

För ungefär 2 veckor sedan var jag i farsta och köpte 2 klädesplagg, sen när jag var hoss min faster köpte jag ett plagg också och sen köpte jag 2 par skor när pappa och jag vara på  bio senast <3 Här kommer en video när jag visar kläderna :3 Sen visar jag vad jag fick av mina släcktingar i present ;) Hoppas det blir bra, efetrsom hade gjort en video på ipaden men den kunde inte ladda up, så gjorde om en på datan hoppas det blir bra! puss <3



 

Av Amanda Lindmark - 9 juli 2013 19:25

Hejsan bloggen! De 3 dagarna har varit as bra. Vad har ni hittat på? ;) Hade skrivit ett inlägg om söndagen på måndagen men det laddades inte up, vet ej vrf!! Det vara as iriterande hade skrivit as långt :/

Nu ska jag skriva om varje dag om det går bra, hihihi :3


Söndag


På söndagen kom mammas släkt och firade mig, efetrsom jag fyller år på Torsdag <3

Vi hade kakor,bullar och muffins ;) Sen hade vi 2 olika tårtor, jordgubbs tårta och choklad mouse tårta med banan och jordgubbar <3 Båda var lika goda :) Sen vid ungefär 5-6 åkte gästerna hem.

Då åkte min bror och hans flickvän iväg och gymma, sen när de kom hem så åkte vi till Vega Baren i länna :) Jag åt kebabrulle och drack en fanta. Min mamma,pappa,min bor och hans tjej tog hamburgare <3

Efter vi hade äti så åkte vi hem, vi tog handuk och badkläder och åkte till ett bad som låg nära vega baren som jag alltid badade vid när jag  var liten <3 Sen åkte vi hem ungefär vid kl 20.15 typ :)

När vi kom hem tog jag en bit tårta och gick ner i mitt rum och kollade på ett avsnitt av min serie :)


Här får ni bilder från söndagen på kalaset :D

        

             

 

Måndag


På måndagen var vi i nynäshamn ;) Det var inte så soligt på måndagen men vi doppade oss :O

Där i nynäshamn vi var fans det vatten ruschbanor som Filippa och jag åkte, det var jätte roligt :D

Det kostade 40 kr för 6 åk <3 Vi åkte 6 gånger var :) Sen när vi åkte hem stannade vi vid hamnen där och vi köpte oss en varsin glass, jag köpte en mjukglass med tuttifrutti strössel och filippa köpte en lika dan <3

Sen när jag kom hem hade vi köpt pizza med oss hem ;) Åt upp pizzan och sen duschade jag :) Senare kom Filippa eftersom hon skulle sova över :) Vi kollade på film och pratde sen sov vi vid kl 1 typ <3

       


 

Tisdag


Idag/Tisdag åkte vi till Dalarö och badade :) Filippa och jag åt frukost imorse och lite senare åt vi lunch ;)

Sen vid kl 1 åkte vi hem till filippa och hämtade hennes badkläder, sen åkte vi till dalrö och badade och solade. Det blåste ganska mycket men men <3 Det var kul, vi var ute vid vågorna och simmade och lekte <3


Sen gick vi till ett berg en bit bort och satt där och fikade, vi åt bullar och chips och drack saft :3

Sen åkte vi hem vid 16.30 och när jag kom hem så åt vi middag :) Sen duschade jag <3 Nu bloggar jag!


   


  Kollar allsång nu puss, snart kommer filippa   

Av Amanda Lindmark - 9 juli 2013 13:49

Vi killade på film och sen sov vi vid 01.00 typ...

Nu är vi påväg till dalarö och bada idag igen :D Filippa följer med också ;)

Det här är jag

Jag heter Amanda och är 16 år ♥ Klicka på "visa presentation" för att få veta mer om mig ♥

Fråga mig

16 besvarade frågor

Översätt

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Gästbok


Skapa flashcards