Cutierabbit

Alla inlägg under juli 2013

Av Amanda Lindmark - 7 juli 2013 13:03

Fyllrr år på torsdag så har kalas med släkten idag :3 kolmer bilder ikväll <3

Av Amanda Lindmark - 6 juli 2013 23:38

Idag åkte mamma jag och pappa till Årsta havsband och doppade oss. Sen när vi kom hem grillade vi :) puss

Av Amanda Lindmark - 6 juli 2013 11:18

Vakande vid 9 och gick upp och tog 2 mackor och ett glas saft :) Sen startade jag datan och fixade lite med bilder och headern på bloggen, den är gammal men den dyger så länge ;) Men vad gör ni da?


Men här får ni några bilder jag tog med systemkameran när jag vara hoss min faster <3


              


Av Amanda Lindmark - 6 juli 2013 11:00

Hejsan bloggen, nu har jag fixat lite på bloggen ;) Tyckte det var tråkigt med bara bilden på Doriz <3 Så tog en gammal header för tillfället, eftersom min bror som hjälper mig göra headers,är inte hemma just nu så han kan inte hjälpa mig! Men men :3 Ni kommer ha den här headern minst i 3 veckor :) Men puss puss


Har fixat till presentation på bloggen, länk -->  http://cutierabbit.bloggplatsen.se/presentation/


Här får ni en bild jag tog när jag var hemma hoss min faster <3 :)  

Av Amanda Lindmark - 5 juli 2013 17:50

Idag var jag hoss tandläkaren och spännde tråden ;) Sen köpte jag ett par shorts till :) Ska ladda up en video jag har filmat :) På mina mya kläder tex. Klänning,skor,ramar,byxor och shorts <3 Hoppas videon blir bra :) Imorgon ska jag ladda upp bilder från när jag var hos Inga-Lill :) Men puss puss

Av Amanda Lindmark - 4 juli 2013 16:31

Nu är jag hemma igen och har precis ätit middag :) Vad gör alla? Bloggar senare <3

Av Amanda Lindmark - 3 juli 2013 19:43

Idag badade jag i poolen med Caroline i min släkt, sen kom hela hennes familj lite senare och bada också. Vi hade jätte roligt :) Sen åt vi korv och massa frukt. Sen åkte de hem och jag har badat och duschat precis :) puss

Det här är jag

Jag heter Amanda och är 16 år ♥ Klicka på "visa presentation" för att få veta mer om mig ♥

Fråga mig

16 besvarade frågor

Översätt

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards