Cutierabbit

Alla inlägg under juli 2013

Av Amanda Lindmark - 3 juli 2013 11:29

Vaknade klm9.20 gick up och fixa mig ;) Sen gjorde jag frukost, sen la vi klart puzzlet vi har gjort i 2 dagar :3 Nu ligger jag och lyssnar jag på musik :) Snart ska vi gå och handla mat.

Av Amanda Lindmark - 2 juli 2013 17:10

Idag var jag på Ikea och kollade saker till mitt sovrum :) Kollade garderober, lampor, mattor och prylar (lådor och ramar) <3 Hittade ganska mycket saker jag skulle vilja ha men allt är så dyrt!
På Ikea hittade jag inte så mycket saker jag köpte, köpte bara en dator hållare typ asså typ ett underlag :) Men änvänder den till ipaden för att jag kollar film :) Sen åt jag köttbullar och potatismos och läsk till lunch, sen chokladmousse :) Vi var på stadium också, där köpte jag ett par mjukisar byxor :) Rosa för 150 kr på rean :) Men vad har ni gjort idag da? Puss <3

Ni får bättre bild på byxorna och plattan när ag kommer hem på fredag :)

Av Amanda Lindmark - 2 juli 2013 10:40

Ska fixa mig nu sen ska vi till Ikea :) Bloggar senare :)

Av Amanda Lindmark - 1 juli 2013 13:27

Nej vaknade kl 10.00 sen åt jag frukost :) Sen gick vi ut i skogen och gick i 1 timme typ, as jobbigt :/ ligger och lyssnar på musik just nu ;) puss

Det här är jag

Jag heter Amanda och är 16 år ♥ Klicka på "visa presentation" för att få veta mer om mig ♥

Fråga mig

16 besvarade frågor

Översätt

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards