Cutierabbit

Alla inlägg under augusti 2013

Av Amanda Lindmark - 29 augusti 2013 23:52

Nu ska jag sova och imorgon skola och tandläkaren <3 Kollade precis klart på min serie :) Gjorde en haul video som laddar as segt, så lägger in den imorgon istället! puss



Av Amanda Lindmark - 28 augusti 2013 22:35

Ååååh! Älskar de så mycket <3 mötte Filippa och Julia vid bion och sen köpte jag chips och så, sen gick vi in i bio salen :) Sen efter var kl typ 19.45, sen gick vi till tåget och åkte hem :) kom hem vid 21.00 ;) men puss

Av Amanda Lindmark - 28 augusti 2013 16:09

Kl 17.00 ska jag dra till tåget och åka till stan, ska möta up Filippa och Julia sen vid 18.00 börjar filmen i Sergel <3 Vi ska se this is us One Direction <3 ska bli så kul:) men bloggar när jag kommer hem om jag hinner ;)

Av Amanda Lindmark - 27 augusti 2013 21:53

Gjorde den här igår efter middagen, banana split :*


 

Av Amanda Lindmark - 27 augusti 2013 21:44

Idag vaknade jag halv 7 och började kl 8, taxin kom 07.40 så var tvungen att vakna en timme tidigare :)

Efter skolan åkte jag hem och bara fixade mig lite sen, åkte jag och Helin till farsta <3 Vi åt där, super gott!

Sen köpte jag inget alls :/ Men ska försöka spara pengar till en ny data, efetrsom har ingen egen :( Lånar pappas hela tiden <3 men aja, när jag kom hem duschade jag och ny bloggar jag :)


2 bilder på vår mat <3

    



Av Amanda Lindmark - 26 augusti 2013 20:11

Just nu sitter mamma och jag i soffan och vi kollar på idol <3 Sen ska pappa och jag kolla på en serie som vi följer som, det kommer nya avsnitt av ikväll :) Imorgon börjar jag kl 8 och slutar halv 4 :( Sen måste jag fixa mina läxor också!

Men bloggar imorgon efer jag har ätit middag och så, puss :*


    



Av Amanda Lindmark - 26 augusti 2013 12:50

vakande kl 8 och taxin kom vid 9.20 och hämtade mig <3 Sen var jagi skolan till 12.15 sen kom taxin och hämta mig eftersom jag mådde jätte dåligt, så åkte hem :( sen tog jag en alvedon och nu ska jag försöka sova <3



Av Amanda Lindmark - 25 augusti 2013 23:52

Hejsan bloggen :) Är ledsen att jag inte har hunnit blogga, eftersom jag har fixat mitt rum och hållit på. Men ska försöka blogga dagligen när jag kommer hem från skolan

            

 


Men bloggar imorgon :*

Till middag åt vi kyckling och potatis och till efterätt åt vi bananasplit <3


   

Det här är jag

Jag heter Amanda och är 16 år ♥ Klicka på "visa presentation" för att få veta mer om mig ♥

Fråga mig

16 besvarade frågor

Översätt

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Gästbok


Skapa flashcards