Cutierabbit

Alla inlägg under augusti 2013

Av Amanda Lindmark - 11 augusti 2013 16:05

Ramlade i badrummet och min knä hoppade ur led :/ Vart så rädd, skrek och min brorson. Pappa ringde efter en ambulans, som kom och sen fick jag sprutor i armen och mediciner :( Sen knäckte de tillbaka knäskålen, sen åkte jag ambulans till sjukhuset :/ sen vardag där vid 15.00 till 19.00 ;(

Av Amanda Lindmark - 10 augusti 2013 13:33

rekomenderar jag stort :)



Det handlar om en tjej som får en data i födelsedags present, sen hon blir medlem på en sida typ som facebook :) Sen hon får kontakt med en kille på sidan hon börjar gilla mycket som kompis m;) Sen han börjar ljuga och hennes liv blir förstört!


 

Kolla på den och ni kommer inte ångra er

Av Amanda Lindmark - 9 augusti 2013 23:45

Förlåt han inte blogg tidigare, eftersom kollade Wallander med pappa till kvart över elva :)

Men vad har ni gjort de här 3 dagarna <3 På onsdagen var jag med Simone hela dagen, vi satt typ och spelade spel på dagen och sen följde vi med pappa till ica mxi och handlade <3 Då köpte vi jordgubbar, melon, kiwi, vindruvor, äpple banan och jordgubbar, sen köpte vi ljus block choklad :) Vi skärde frukterna i bitar och la på fat :) Sen smälte vi chokladen, så vi kunde doppa frukterna där i <3 Det var godast med jordgubbar tycker jag :)

Tog bilder med systemkameran, men det går inte att ladda upp de :/ Det är något fel..

Iallafall till allt det kollade vi på filmen "the dictator" :D Den är så rolig, rekomenderar stort :#

Efter filmen spelade vi ps3 till ungefär kl 2, vi hade jätte kul och sen sov vi ;) Sen vakande vi vid ungefär 11, då gick vi upp till köket och lagade plättar :3 Till plättarna hade vi jordgubbar, hallon och blåbär och hallonsylt :) Det var jätte gott :) Sen efter de3t diskade vi och sen satt vi och spela ps3 till typ 17.00, då mskulle jag äta tacos med min familj ;) Då gick simone hem sen var jag bara hemma hela kvällen kollade på 2 filmer :
)


"Sen idag var jag bara hemma hela dagen och chillade, Jennifer var här och vi kollade på "13 snart 30" en bra familjefilm enligt mig <3 Sen gick hon vid 18 :) Sen senare vid ungefär 19.00 träffade jag Linnea, min gamla barndomsvän :) Vi pratade om massa olika saker typ <3 men ska sova nu puss :*


btw: kankse bloggar imorgon om jag orkar och hinner, alla bilderna är från google :)

Av Amanda Lindmark - 9 augusti 2013 13:52

Har inte bloggat på nån dag nu :/ Men Simone sov över hoss mig i onsdags kväll till torsdag, sen var vi hela torsdagen kommer skriva om de två dagarna och kommer några bilder :) Bloggar om det ikväll, ska träffa Jennifer snart och vi ska kolla film <3

Av Amanda Lindmark - 6 augusti 2013 18:37

   Hejsan! Nu tänkte jag bara skriva lite snabbt vad vi gjorde i Danmark :)


Vi åkte ner till Falkenberg på Söndag morgon och var framme vid stugan vi hade hyrt för en natt, ungefär vid 5-6 <3 Sen gick vi till stranden där och badade i havet ;) Det var as skönt ;3

         

Sen på måndag morgon vid ungefär 8 gick båten till Danmark <3 På båten hade vi köpt frukostbuffé i matsalen ;) Det var jätte gott! På båten var vi och handla lite på taxfreen och var ute på deck och kollade :)

När vi åkte av båten, så åkte vi till en strand och badade ;) Sen efter det åkte vi till hotellet vi bodde på, filmade i en video men går inte att ladda up :( Men iallafall på hotellet hade vi frukostbuff´och så fanns det pool <3

Tog inte så mycket bilder med systemkameran så ni vet :/ Men sen var vi på massa olika stränder, här får ni bilder :)  

     

Sen här får ni några blandade bilder:              


Sen en bild på Hotellet :)  

Sen får ni 2 bilder vid ett hav i danmark nära hamnen tror jag :/

   

Sen var vi i en stad också i Danmark <3

     

Sen på båten hade vi köpt lunchbuffé <3

   

Sen när vi kom tillbaka till falkenberg, åkte vi till ett vandrarhem som vi bodde på i 2 nätter ;) Sen andra dagen åkte vi till ullared och handlade gör 5600 kr :O

Bilder på vandrar hemmet och bilder på djuren där :)

           

Sen dagen efterullared skulle vi åka hem :) Då tog jag det här kortet innan vi doppade oss i havet sen åkte vi tillbaka till stockholm ;)

 

  Men det var allt, dålig text men puss puss :*

Av Amanda Lindmark - 6 augusti 2013 16:57


Älskar den här låten asså dör :*

Zayn är så snygg <3

Av Amanda Lindmark - 6 augusti 2013 16:43

Hörlurarna kommer från Ullared :)

Köpte de när jag var där och de kostade 149 kr <3

Älskar dem :*


puss

     

   


Av Amanda Lindmark - 6 augusti 2013 16:27

Kom hem igår från Västervik vid kl 21.00 :) Vi hade jätte roligt där, tog bara typ 3 kort på mig ledsen för det :(

Men hur mår ni? Det fanns en stor pool på campingen och 2 vattenrusch-banor <3 Kommer fixa en video till er vad jag köpte på ullared <3 Sen videosarna från danmark kommer jag inte ladda up eftersom det går inte, de laddar inte up är ledsen för det :/ puss


 

Ska ladda up några bilder från Danmark också, sen gjorde jag en liten video på Ullared som jag sak försöka att ladda up <3 men ska äta nu ska, försöka fixa en ny header också nån dag i veckan om jag hinner <3 puss

Det här är jag

Jag heter Amanda och är 16 år ♥ Klicka på "visa presentation" för att få veta mer om mig ♥

Fråga mig

16 besvarade frågor

Översätt

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Gästbok


Skapa flashcards