Cutierabbit

Alla inlägg under september 2013

Av Amanda Lindmark - 30 september 2013 22:32

Hejsan! Gjorde precis klart min svenska läxa ;) Ska duscha nu och sen blir det ett avnitt av "Castle" <3 Men vad gör ni da?

Idag var jag i skolan från 9.35 till 14.15, sen när jag kom hem kollad ejag lite på ipaden och så. Kommer lägga ut bilder från i Söndags med Helin imorgon tro jag <3 Men kommer nog inte blogga mer ikväll :P


Fixad emin kanins bur idag, eftersom har han inne på vintern ;) Men bilder imorgon, puss :*

Av Amanda Lindmark - 29 september 2013 21:26

Just nu sitter jag i Helin rum med hennes data ;) Kommer blogga om våran dag imorgon eller ikväll när jag kommer hem!

Beror på om jag orkar ;) Men har tagit lite bilder också, puss :*

   Bild på dorix från härom dagen ;)

Av Amanda Lindmark - 28 september 2013 22:01

Nu tänkte jag kolla på 2 avsnitt av min serie. Tända ljus i mitt rum och mysa, framför datan :) God natt, vi hörs imorgon om jag hinner ;)

Av Amanda Lindmark - 28 september 2013 21:54

   Bild från 8 Maj 2013


Kanske inte har nämt det i bloggen men ONE DIRECTION kommer till sverige nästa år igen :) Är så lycklig!

Biljetterna släpptes idag kl 9.00, vakande halv 8 ;) Sen köade jag i 30 min, via datorn.


Jag fick 2 biljetter ;) Men är så glad <3

Kommer komma så många bilder då, lovar :*

 

Min biljett från förra konserten <3

Puss :D 

Av Amanda Lindmark - 28 september 2013 21:29

Hejsan! I fredags gick jag hem till Simone kl 18.00 och där var Jennifer, Moa, Marie, Julia, Filippa redan. Vi skulle fira Simone, eftersom hon fyllde år

Idag åkte pappa och jag till Willys och sen till grizzly vid kl 12.00 ;) Vi handlade mat och på grizzly några saker till Kalle <3

Sen efter det åt vi mat, potatisgratäng och kött

Aja imorgon ska jag möta up Helin i centrum vid kl 3, sen ska vi åka tll hanige och äta frozen youghurt och kolla lite :) Sen efter det ska vi hem till Helin och laga middag ;) Vet inte vad vi ska laga än, men vi får höras. Puss :* Här nere får ni massa olika bilder :)


    

Dekorationen jag gjorde

 

Doriz :)

   

2 bilder min mamma tog på mig!

   

2 egobilder jag tog på mig <3  

Vår nya ps3 kontroll, kär :* Kostade 154 kr på http://www.miniinthebox.com/sv/ :) Den funkar perfect!


Men vi hörs senare, puss

Av Amanda Lindmark - 26 september 2013 19:59

Idag var jag i skolan som jag är varje dag! Men började kl 8.00 och slutade kl 14.20 ;) Åkte jag hem och sen har jag

bara varit hemma. När jag kom hem så fanns det ett paket i köket. Men öppnade det inte fören pappa kom hem ;)

Det var sakerna pappa och jag beställde från Internet förut :) Glömde blogga om det! Men vad gör ni da?

Ska försöka göra en video till er, asså grejerna vi beställde hem :) men vi kanske hörs senare, vi får se puss <3


    

2 bilder från hemkunskapen i skolan idag, kram :)

Av Amanda Lindmark - 25 september 2013 20:50

Hejsan, just nu sitter jag i mitt sovrum <3 Ska snart kolla på "2 broke girls", men dricker typ värdens godaste saft/läsk från USA.

Det heter Snapple, den finns att köpa på Ica Maxi för 25 kr :) Vi hyllorna som det står usa på ;)

Här får ni 2 bilder på drickan :*

    

Tänkte bara skriva min dag ganksa kort. Vakande kl 6.40, gick up och duschade. Sen åt jag en macka och ett glas mjölk.

Sen skjusade pappa mig till skolan, möte Helin <3 Vi gick in i skolan, vi började kl 8.00 :)

Vi hade 5 lektioner idag vi slutade kl 14.25 Jag tog bussen hem, sen hemma har jag städat lite i mitt rum, tagit några kort och typ ätit mat ;) Vad har ni gjort idag da?

  

Min bebis - Doriz <3 Men kommer nog inte blogga mer idag, bloggar nog imorgon <3

Av Amanda Lindmark - 25 september 2013 18:17

Vad gör ni da? Just nu sitter jag i vardagsrummet, vet inte vad jag ska skriva om. men ville bara uppdatera :)

Det här är jag

Jag heter Amanda och är 16 år ♥ Klicka på "visa presentation" för att få veta mer om mig ♥

Fråga mig

16 besvarade frågor

Översätt

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Gästbok


Skapa flashcards