Cutierabbit

Direktlänk till inlägg 8 september 2013

GOD MORGON

Av Amanda Lindmark - 8 september 2013 11:41

Vakande vid kl 10.00, somande vid 02.00 ungefär! Igår hade vi gäster ;) De kom vid 5 och då satt vi och åt sill och sånt. Sen lite snerae grillade vi kött och potatis <3 Det var så gott, efter maten grillade jag och min brors tjej marshmallows :* Det var jätte kul igår.

Sen efter det gick jag ner i mitt rum och kollade lite saker på ipaden, sen gick jag up igen och vi pratade och kolla lite på tv :)

De gick runt 22-22.30 tror jag, men sen gick jag ner till mitt rum och kollade olika videos på youtube <3 Sen somnade jag1


Igår mitt på dagen åkte pappa och jag till Farsta centrum, eftersom jag skulle köpa 2 saker på Glitter ;) Köpte ett hårband och ett smyckeskrin! Smyckeskrinet kostade 199 kr (REA, i vanliga fall 299 kr) och hår bandet kostade 129 kr (men hade 25% rabbat på glitter så hon tog det på hårbandet, så det kostade 49 kr istället)  Hela summan vart då på 249 kr, annars skulle det blivit 330  <3

Aja här får  ni några bilder :)


   Inte bästa bilden men men, gjorde den på paint <3

   

   

Men bloggar senare om jag hinner :)

btw: kommer bar blogga ett inlägg till efter det här med 2 bilder :3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda Lindmark - 19 april 2016 18:37


Heej! Nu sitter jag i soffan och kollar på min serie, "Pretty Little Liars" :) Älskar den! Idag var jag i skolan mellan kl 12.35-15.25, riktigt skön dag. Hade även en håltimme där imellan och då pluggade jag matematik i en timme :) Åkte hem när jag s...

Av Amanda Lindmark - 17 april 2016 21:44

Heej! Nu sitter jag i soffan och kollar på min serie, "Pretty Little Liars" :) Åt precis en rostad macka med leverpastej, mums :D Igårkväll kollade jag på film och åt godis/chips! Färgade även håret, men måste färga en gång till då färgen inte fastna...

Av Amanda Lindmark - 16 april 2016 12:54


Heej! Vakande vid kl 10.30 och åt frukost :) Åt vanilj youghurt med chokladfyllda flingor, så himla gott ...

Av Amanda Lindmark - 15 april 2016 22:08


Heej! Nu ligger jag i soffan och kollar på youtube videos

Av Amanda Lindmark - 14 april 2016 20:55


Heej! Igår glömde jag blogga, förlåt :) Men hade så ont i huvudet och pluggade. Var även på Ikea med pappa snabbt på kvällen :) Köpte lite saker, kan ta kort på det och ladda upp i helgen ...

Det här är jag

Jag heter Amanda och är 16 år ♥ Klicka på "visa presentation" för att få veta mer om mig ♥

Fråga mig

16 besvarade frågor

Översätt

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards