Cutierabbit

Alla inlägg under september 2013

Av Amanda Lindmark - 15 september 2013 17:12

Bild från we heart it

Av Amanda Lindmark - 15 september 2013 16:51

Har gjort 3 läxor idag under dagen :( Jobbigt! Men nu lyssnar jag på musik på spotify. Jag åt precis mat, kött och potatis :)

Vad har ni gjort idag da? Ikväll ska pappa och jag kankse kolla på film, om han nu hinner ;) Det blir nog filmen World War Z isåfal, men ska försöka blogga minst 2 inlägg inna jag går och sover. Men pappas data har fackat up, internet funkar inte. Men det funkar på mammas dator, så änvänder den nu <3 Men här får ni 2 bilder från idag :* xoxo Amanda


     


Av Amanda Lindmark - 14 september 2013 23:45

         

Kalle äter sallad, bebis :*

btw: det här inlägget är tidsinställt, men god natt ;)

Av Amanda Lindmark - 14 september 2013 23:15

     

Gjorde min mammas naglar häromdagen. Tyckte det var gansak fint och vad tycker ni?

puss


btw: inlägget är tidinställt, men kommer blogga imorgon när jag vaknar

Av Amanda Lindmark - 14 september 2013 22:24

   xoxo Amanda

Av Amanda Lindmark - 14 september 2013 22:17


        

Den här boxen är från IKEA och vanliga färgen är björk. Men jag har haft den i 4 år typ, haha :)

Först målade jag den vit/rosa och nu i veckan målade jag den vit, lagt i saker i den <3 Har mitt smink i den.

Har inte mycket smink som ni ser <3 Men vill ha mer, men det är så dyrt <3 xoxo Amanda

Av Amanda Lindmark - 14 september 2013 19:41

Hej :( min data funkar ej, asså internet. Det flackar up hela tidn! Så kan ej blogga, för har alla bilderna där. Så kommer blogga imorgon, puss :*

Paul Wesley från The Vampire Diares <3

Av Amanda Lindmark - 14 september 2013 18:45

  Svar: Filmen heter Cyberbully, huvudrollen är Emily Osment :) Filmen är riktigt bra, rekomenderar till er! Hoppas du blir nöjd med svaret ;) Jag ser att du brukar kommentera ofta, för du singera ofta med en ":)". Du kan gärna kika mig om du vill prata, det är jätte kul att du följer min blogg och kommenterar <3 Min kik är "Amandalindmark99"


Ni andra som är mina bloggläsare ni kan också skriva till mig på min kik, om ni vill prata eller bara ifall du har tråkigt ;)


xoxo Amanda

Det här är jag

Jag heter Amanda och är 16 år ♥ Klicka på "visa presentation" för att få veta mer om mig ♥

Fråga mig

16 besvarade frågor

Översätt

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards