Cutierabbit

Alla inlägg under september 2013

Av Amanda Lindmark - 14 september 2013 15:30

Här får ni blandade bilder :)

 

Alla bilder kommer från http://that1dthing.tumblr.com/ 

Av Amanda Lindmark - 14 september 2013 14:31

Hejsan! Ja som det står i rubriken, måste göra det varje dag i typ 2 månader till :( Fast ska igentligen bara cykla 30 min,

men vart längre ;) Men vad gör ni da? Jag ska duscha nu och sen ska jag ta kort på en sak,

jag gjorde i förigår och igår! Vid ungefär 6-7 ska jag träffa Simone, vet inte vad vi ska göra.

Hon ska kanske sova över!

Men bloggar senare, xoxo Amanda :*



        

Dagens bild, inspiration


  Video från när jag cyklade, hahaha :D

Av Amanda Lindmark - 13 september 2013 23:29

Sorry, har inte haft lust att blogga har haft mycket läxor och sånt :) Men kommer blogga minst 5 inlägg imorgon <3 Så kolla in imorgon <3 Lovar att uppdatera bättre, puss

Bild från so lektionen idag :3

Av Amanda Lindmark - 11 september 2013 14:46

Nu ska jag kolla på en film, på http://www.swefilmer.com  :) Hoppas att den e bra. Kommer nog inte blogga för en ikväll, eftersom ska iväg till hanige och träffa en kille ;) Som jag ska ha sjukgymnast hoss! Men vi hörs senare :) 

puss


Av Amanda Lindmark - 11 september 2013 12:22

Är sjuk idag igen :( Ikväll ska jag till Haninge och gå på sjukgymnast, min pappa ska följa med mig. För vill inte gå själv :)

Nu äter jag en pizza, det blir min lunch <3 Men vad gör ni? Kommer nog kolla film eller något senare <3

Men bloggar nog sen om jag hinner...

puss


  

~repost



Av Amanda Lindmark - 10 september 2013 20:19

Har precis fixat en ny mail :) Som släkten/familjen och kompisar + mina lärare kan nå mig på.

Men ska kanske skaffa en mail som ni kan nå mig på, vad tycker ni? Men ska kanske kolla film med pappa snart,

vet inte än. Men bloggar imorgon.

puss

    ~ repost (bild från i sommras. när jag var på grönan med klassen)

Av Amanda Lindmark - 10 september 2013 11:59


Hejsan! Vaknade kl 10.43, jag gick upp och då hade mamma gjort lunch ;) Är sjuk idag igen, mår skit. Hoppas jag blir bättre till imorgon <3 Men ska typ kolla film och bara ligga i sängen, vet inte :) Men vi hörs sen, puss :*

Av Amanda Lindmark - 9 september 2013 15:38

Jahapp, idag är jag sjuk! Igår när Helin, Eda och jag var på bio mådde jag jätte dåligt..

Men igår var jag iallafall på bio med Helin och Eda, vi såg "The Conjuring", gud den var så äcklig.

Det är asså en skräck film ;) Men den var bra på vissa delar, rekomenderar till er som är 14 år eller över :) 

Det var ju 15 års gräns, men vi kom in <3 Aja filmen började kl 17.50 och slutade kl 20.00 Sen kom Helins pappa

och hämtade oss :) Sen när jag kom hem duschade jag och kollade lite på ipaden :)


Men nu ska jag krypa ner i min säng och kolla på film ;) Vet inte vilken än, men hittar nog en!


 

Det här är jag

Jag heter Amanda och är 16 år ♥ Klicka på "visa presentation" för att få veta mer om mig ♥

Fråga mig

16 besvarade frågor

Översätt

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards