Cutierabbit

Alla inlägg under september 2013

Av Amanda Lindmark - 8 september 2013 11:56

   Tog de hära bilder för kanske 2 dagar sen, så söta!

Av Amanda Lindmark - 8 september 2013 11:41

Vakande vid kl 10.00, somande vid 02.00 ungefär! Igår hade vi gäster ;) De kom vid 5 och då satt vi och åt sill och sånt. Sen lite snerae grillade vi kött och potatis <3 Det var så gott, efter maten grillade jag och min brors tjej marshmallows :* Det var jätte kul igår.

Sen efter det gick jag ner i mitt rum och kollade lite saker på ipaden, sen gick jag up igen och vi pratade och kolla lite på tv :)

De gick runt 22-22.30 tror jag, men sen gick jag ner till mitt rum och kollade olika videos på youtube <3 Sen somnade jag1


Igår mitt på dagen åkte pappa och jag till Farsta centrum, eftersom jag skulle köpa 2 saker på Glitter ;) Köpte ett hårband och ett smyckeskrin! Smyckeskrinet kostade 199 kr (REA, i vanliga fall 299 kr) och hår bandet kostade 129 kr (men hade 25% rabbat på glitter så hon tog det på hårbandet, så det kostade 49 kr istället)  Hela summan vart då på 249 kr, annars skulle det blivit 330  <3

Aja här får  ni några bilder :)


   Inte bästa bilden men men, gjorde den på paint <3

   

   

Men bloggar senare om jag hinner :)

btw: kommer bar blogga ett inlägg till efter det här med 2 bilder :3

Av Amanda Lindmark - 7 september 2013 22:01

Aja, kommer blogga imorgon :)

Av Amanda Lindmark - 6 september 2013 20:34

Hej! Just nu ligger jag och lyssnar på musik i min säng.

Nu ska jag kolla på min serie "Castle" eftersom det har kommit ut nya avsnitt!

Imorgon ska pappa och jag kanske åka till farsat och köpa smycketskrinet och en annan sak :) Vet inte vad den andra saken ska vara, eftersom jag har 25% kr rabbat på glitter. Ska kolla imorgon vad de har för något :) Tar kort imorgon i såfall. puss


Btw: Vart ingen bio, men kanske på söndag med Helin och Eda!

Av Amanda Lindmark - 6 september 2013 17:34

Pappa och jag kanske kommer gå på bio, vet inte än ;) Hoppas vi gör det <3 Men bloggar senare om jag orkar/hinner <3

Bilden är från i skolan idag.

Av Amanda Lindmark - 5 september 2013 22:34

Jag köpte inget, hittade inget till mitt rum eller mig ;) Men pappa och jag köpte ett smycke skrin tillsammans, som var till min mamma <3 Ska köpa ett likadant, eftersom behöver ett smyckeskrin till alla mina smycken :) Den är köpt på glitter för 199 kr :3 Den var på rean, tänkte köpa ett annat som jag har på extra pris. Men den var mycket mindre än den andra, så nej tack! Men bloggar imorgon

Kommer bättre bilder sen, när jag tar via systemkamran. Men den som E på bilden är min mammas, ska köpa en innan nästa vecka :*

Av Amanda Lindmark - 5 september 2013 12:50

Hejsan! Ja, som det står i rubriken. Men vad gör ni da?  Jag vakande idag vid kl 06.30

Sen åt jag frukost och sen skjusade pappa mig till skolan <3 Första lektionen var musik och efter det engelska

. Sen sista lektionen var svenska. Sen åkte jag hem. Jag åt lunch hemma, bacon och potatisbullar.

Jag kom hem vid 11.30, slutade kl 11.00 i skolan och sen min buss gick vid 11.22 :*

 Just nu lyssnar jag på musik på spotify och spelar ps3 :)

Ska sätta mig i köket om ett tag och göra några läxor. Vi har jätte mycket läxor och upgifter...

men bloggar senare puss


Av Amanda Lindmark - 4 september 2013 21:03

Nu har jag fixat till bloggen lite till, har fixat kategorier. Varje gång jag bloggar, så ska jag lägga in inlägget i kategorin den passar bäst in i. Men hoppas det blir bra. Har precis duchat klart och just nu lyssnar jag på Luckiest girl - Vinsten och Skinny Love - Bon Iver

Men puss 


 

Det här är jag

Jag heter Amanda och är 16 år ♥ Klicka på "visa presentation" för att få veta mer om mig ♥

Fråga mig

16 besvarade frågor

Översätt

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Gästbok


Skapa flashcards