Cutierabbit

Alla inlägg under september 2013

Av Amanda Lindmark - 4 september 2013 19:58

Just nu har jag precis kollat klart på ett avsnitt av castle ;) Nu ska jag hoppa in i duschen, sene efter det sak jag kolla på ett till svnitt.

Det här blir sista inlägget för kvällen, god natt!

Av Amanda Lindmark - 4 september 2013 18:19

Visste inte vad jag skulle döpa rubriken till haha :) Men det är en mening i en låt, Little Things One Direction :*




Men vad gör ni da? Idag efer skolan var jag kvar till kl 3, eftersom 2 av mina kompisar hade utvecklingsamtal. Sen åkte Helin och jag, hem till mig och lagade plättar <3 Sen kollade vi på 7 avsnitt av en serie som kallas "portkod 1321" Rekomenderar stort, men det sänds inte på svt.se längre :( Finns på youtube i 10 olika delar. Sen när Helin åkte hem, så satte jag mig ner och börja blogga. puss

Av Amanda Lindmark - 3 september 2013 21:32

Super nöjd! Har varit hemma hos min bror nu i 2 timmar :) Vi har fixat en ny header. Den är as fin enligt mig,

vad tycker ni? Hoppas ni blir nöjda :) Bloggar imorgon när jag kommer hem efter skolan :*


Nu ska jag kolla på min serie och sen sova :) puss



Av Amanda Lindmark - 3 september 2013 18:17

Här är en kort video. Det är en video om tavlan jag gjorde :3



 


Av Amanda Lindmark - 3 september 2013 18:15

         

Av Amanda Lindmark - 3 september 2013 17:12

Varje dag den här veckan slutar vi vid lunch (11.20), as glad! Slipper skolan efter lunchen woop woop :D

Vad gör ni da? Just nu bloggar jag (hahaha det fattar ni nog) och lyssnar på olika låtar på spotify <3

Ikväll/senare ska jag hem till min bror, han ska hjälpa mig att fixa en header till bloggen :*


Aja i söndags började jag med ett projekt ;) Gjorde en tavla med hjälp av färgkritor som jag köpte på Ullared och

en tavla man målar på med vanligfärg, en en limpestol :)


   


Sen tog jag bort lapparna som satt på varje krita (man behöver inte det), sen satte jag alla kritor färgmässit brevid varnadra på ramen <3 Sen Limmade jag fasst alla kritor, sen blåste jag med värmepistol. Sen det ran och ja sen var det så här :*


   

Vart as nöjd, ska hänga up den i mitt rum :D


Sen igår gjorde jag sockerkaka i små former <3 bilder under:

   

De var fett goda!


  

Av Amanda Lindmark - 2 september 2013 08:03

Idag vaknade jag kl 07.30 typ, min buss åker vid 09.04 tror jag det var :) Aja, ska kankse åka till farsta idag med pappa och klippa mig :) Men bloggar när jag kommer hem efter skolan, slutar halv 2 eller 2 <3


Lyssnar just nu på spotify <3




Av Amanda Lindmark - 1 september 2013 22:07

Nu har jag kypit ner i min säng och tänker kolla på ett avsnitt av Pretty Little Liars :* Har inte sätt de 2 sista avsnitten, så tänkte kolla på det nu (kanske blir 2) Men bloggar imorgon :)

Idag: Var jag typ hemma hela dagen, sen åkte jag och pappa till biltema och köpte några saker :) Har inte tagit några kort idag men men. På biltema köpte jag 2 bakformar (baka sockerkaka imorgon), sen batterier och en tavla man målar på (kommer visa vad jag har gjort med den imorgon om jag hinner) men puss

Det här är jag

Jag heter Amanda och är 16 år ♥ Klicka på "visa presentation" för att få veta mer om mig ♥

Fråga mig

16 besvarade frågor

Översätt

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards