Cutierabbit

Alla inlägg under oktober 2013

Av Amanda Lindmark - 5 oktober 2013 14:36

Nu håller mamma, pappa och jag på att städa våran vind :) Mn bloggar ikväll, puss

Av Amanda Lindmark - 4 oktober 2013 20:11

Hejsan bloggen! Nu tänkte jag kola på en film med pappa, men vi hörs kanske senare ;) puss <3



Av Amanda Lindmark - 4 oktober 2013 15:01

 

RIHANNA  

 

MILEY CYRUS - HANNAH MONTANA  

KIM KARDASHIAN

Av Amanda Lindmark - 4 oktober 2013 14:54

Håller på och laddar up 2 st videos till er ;) Vet inte hur långt tid det kommer ta men aja, men vad gör ni?


Idag var jag i skolan  och slutade 12.20 eftersom våran lärare var hemma ;) Sen var jag kvar ett tag med Helin och Rim <3

Ikväll ska jag fråga pappa om vi kan gå på bio annars kanske jag bakar något, får se! Men bloggar snera eom jag hinner/orkar, hahaha :D


   

2 bilder från i Onsdag :*

Av Amanda Lindmark - 3 oktober 2013 19:50

Försökte fixa ett stationär data av min gamla data och en skärm ;) Men min data vill ej koppla up till internet :( Men vad gör ni da?


Jag tänkte kolla på en film nu och den heter "Student Festen", folk säger att den är jätte bra! Får se, bloggar imorgon när jag kommer hem från skolan <3

Av Amanda Lindmark - 2 oktober 2013 16:46

Hejsan, tänkte skriva om vad helin och jag gjorde i Söndags 30/09! Först mötte jag up henne i centrum vid kl 15.30 ;) Vi tog tåget, mot hanige. Sen gick vi till ett ställe och köpte frozen youghurt <3 Jätte gott, ganksa billigt också <3 Sen vid 16.30 kanske åkte vi hem till Helin och tänkte laga mat :D Vi lagade ris och kyckling med sallad, jätte gott! Sen satt vi och pratade i hennes rum till kl 22.00 ungefär. Sen kom  min pappa och hämtade mig, hade jätte ont i mitt huvud då. Så tog en tablett och gick och la mig :*

    

Måndag och tisdag var jag i skolan som vanligt, sen på kvällarna kollade jag typ bara på tv :) Hahahah :D


Idag (Onsdag) var jag i skolan tills kl 14.30 ;) Sen gick jag up till tågen vid centrum. För skulle till  min sjukgymnast så ja! 

Var framme vid kl 15.00 sen åkte jag hem vid ungefär kl 16.00 ;) Sen när jag kom hem åt jag mat <3 Nu bloggar jag och lyssar på musik :* men bloggar imorgon puss ;)



Av Amanda Lindmark - 1 oktober 2013 22:33

Bloggar imorgon :)

Det här är jag

Jag heter Amanda och är 16 år ♥ Klicka på "visa presentation" för att få veta mer om mig ♥

Fråga mig

16 besvarade frågor

Översätt

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards