Cutierabbit

Alla inlägg under november 2013

Av Amanda Lindmark - 30 november 2013 12:42

Hejsan!

Vaknade för en stund sen, det var frost ute.

Sen tog jag ett kort på tusse.


Men idag vet jag inte vad jag ska göra, men ikväll ska mamma,pappa och jag äta ute :) Kankse tar ett kort åt er.

Men vad gör ni. Men ska kanske städa lite i mitt rum och bädda sängen.

xoxo Amanda


   

Av Amanda Lindmark - 29 november 2013 14:24


Hejsan bloggen!

Det var länge sedan sen jag updatering :) Men nhar haft så mycket med doktor och skolan.

I tisdags var jag på akuten, de sa att jag har fått magkatarr på grund av att jag är så stressad i skolan och så.

Men sen igår (torsdag) var jag på tekniska museet med min klassen. Det var kul!


Sen idag hade alla 8:or i skolan innebandy tunering, fast jag var inte med. //Amanda


Vet att bloggningen är kankse dålig men ska förbättrra den. Kameran under önskar jag min i julklapp.

Av Amanda Lindmark - 23 november 2013 13:55

Bloggar imorgon

..

Av Amanda Lindmark - 21 november 2013 20:57

Hej!

Kom inte på en rubrik, men vad gör ni da?


Jag har pysslat med e sak i mitt rum nu på kvällen och duchat. Kommer visa pysslet på lördag eller söndag.

Har gjort en video till också :) Men idag var jag i skolan till kl 14.20 sen åkte jag hem. Sen efter jag kom hem åt jag gröt.

Som mellis!

Men ska kolla på min serie nu


Jag var ju på Eourostore för någon vecka sen och köpte en jusslinga med stjärnor och en kula som lyser.

Har tagit några kort till er!


xoxo Amanda

btw: en video kommer up imorgon på bloggen :)


       

Klicka på bilderna så blir de större :)

Av Amanda Lindmark - 17 november 2013 14:15

Hej!

Jag skrev i förra inlägget att jag skulle tipsa om smink :) Jag saka tipsa om en sminkprodukt, smink tillbehör och

en sak till ögonbrynen.


Hoppas ni gillar det hära inlägget,

puss :)

Tänkte tipsa om den här mjuka powder borsten. Den kommer från "ecotools"  , jag älar den för att den är så mjuk. Man kan köpa den på Åhlens och Ullared iallafall där har jag sett de. På åhlens kostar de 129 kr tor jag det var och på ullared 59 kr. Jag köpte min på ullared ;) Den är bäst att använa till mineral puder (löst puder), asså hårt puder (pressat) har den svårt att få tag på typ. Men löst puder är bästa men tipsar om den, använder den dagligen:)


 Sen den hära ögonbrynskniven, det är köpt på Ullared för 9 kr. Men har sett den på Cubus från depend. På cubus får man 3 st för 69 eller 79 kr. Iallafall, det gör ju ont att noppa ögonbrynen eftersom man tar up rötterna också. Men det här är som en kniv, som bara man skär där man vill ta bort hårstråna. Det gjorde lite ont efter, typ kliade iallafall på mig. Jag la isbitar på och sen gick det över, haha :D Men det är en bra produkt om man inte vill noppa med pincett.


  Bilden på läpparna är från google, kommer inte ihåg vems men men. Det här ärett rött läppstift från Nordic Cap of Sweden "Star Lips". De är läppstiftet är billigt och bra, de finns på de flesta affärerna. Men jag vet att de finns på city grossför 15 kr styck. Det är faktist biliigt. Jag har mycket produkter från nordic cap of sweden ;) Nagelack, lotion, bodybutter, mascara och läppstift.

Men tipsar om läppstiften från nordic cap, jag har 2 färger (röd,rosa) men det var det.


Hoppas ni gillade det hära slags inlägget!

xoxo Amanda

Av Amanda Lindmark - 17 november 2013 11:45

Kommer lägga ut 3 sminktips till er senare <3 //Amanda

Av Amanda Lindmark - 16 november 2013 18:58

Hejsan bloggen! Saknat mig?

Men just nu har jag precis redigert några bilder till er ;)

Men vad gör ni da?

Har blivit besatt av en låt, lyssnar på den repit!

Men under veckan har jag varit i skolan och puggat, gjorde ett prov i torsdag <3 I hemkunskapen, det var ganska enkelt så.

Men idag var jag på Eurostore i haninge och handlade med mamma och pappa. Skulle köpa bokstäver i strä, men det var slut i mitt namn :( Men sen köpte jag mycket mer, jag har gjort en video som ni kommer får. Den håller på och laddar nu :)

Men igår (fredag) var jag i farsta med Helin och köpte 3 saker, ska bara ta kort på det och lägga ut. Men tänkte göra det imorgon tro jag <3 Men ska typ kolla på 2 avsnitt av min serie :)

xoxo Amanda :*


btw: haulen kommer in i ett eget inlägg

 


Bild från någon vecka sen, redigerad nu ;)

Det här är jag

Jag heter Amanda och är 16 år ♥ Klicka på "visa presentation" för att få veta mer om mig ♥

Fråga mig

16 besvarade frågor

Översätt

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Gästbok


Skapa flashcards