Cutierabbit

Alla inlägg under november 2013

Av Amanda Lindmark - 11 november 2013 11:37

Hejsan!

Just nu sitter jag på Svenska/Engelskan (språk), jobbar med en berättelse :)

Men bloggar sen när jag kommer hem,

xoxo Amanda

 

Här är en arkiv bild från förra året - NOVEMBER 2012 

Av Amanda Lindmark - 10 november 2013 16:22

Nej, skoja bara men bloggade för 7 dagar sedan. Ledsen för den dåliga updateringen, men har inte haft tid och ork (skolan och läxor).

Men idag vakande jag kl 11.30 typ, sen lagade jag amrikanska pannkakor vid kl 13.30 De var as goda, jätte billigt och enkelt att göra.

Hade köpt en mix sen förut som man blandade med 4 dl mjölk ;) Pancakes mixen kan man köpa på LIDEL för 7 kr <3 As billigt!

  

Sen lite senare gick pappa och jag ut, vi gick till en skog nära oss. VI tog lite bilder på mig och så. Men vad gör ni ?

Jag ska iallafall äta snart och efetr det blir den tårta. Eftersom det är ju FARSDAG IDAG <3 Jag skulle ba vilja säga Grattis på farsdag till min pappa och säga att han är bäst och att jag älskar honom så mycket att det inte ens går att beskriva :*

Aja jag har köpt 2 presenter till honom och gjort en sak. Tar kort på det sen och laddar up på bloggen imorgon.


XoXo Amanda

 


Av Amanda Lindmark - 3 november 2013 18:46

   HEJSAN SVEJSAN I LINGON SKOGEN!

Just nu lyssnar jag på musik oh bloggar. Ska duscha efetr jag bloggat.

Men vad gör ni?


Jag vakande kl 13.00 dag :O Men kunde inte sova inatt vet ej varför.

Men vid kl 14.00 åkte pappa, mamma och jag till willys. Sen åkte vi till rusta och elgiganten.

Köpten tvål på rusta som luktar pepparkaka ;) MUMS!

Men sennär vi åkte hem gjorde vi mat, typ pita bröd med något kött till.

´Sen kom Simone och vi satt nerne i mitt rum och spelade "Little big planet", jätte kul :D

Men sen städade jag kanin buren, aja

xoxo Amanda


Av Amanda Lindmark - 3 november 2013 18:43

Äntligen, deras video har kommit ut på youtube :*

Så glad, föresten har jag sakt att jag ska gå på deras konsert nästa sommar <3

xoxo Amanda


Av Amanda Lindmark - 3 november 2013 00:09

Lit sent ute, haha :D


Hejsa alla läsare!

Aja, nu har jag redigerat några bilder på min bror och hans tjej.

De skulle på halloween fest, se de klädde ut sig och jag tog kort på de <3


Har inte hunnit blogga idag, sorry. Men Erika (brors tjej) och jag kollde på en film när jag vaknade.

Vi kollade på en skräckfilm om heter "Mama", fett sepe film. Men den var ändå bra!

Sen började vi kolla på en annan film, men vi hann inte se klart den. Vi kanske gör det imorgon, vet ej!

Men när de åkte iväg, så satt jag vid ipaden och sen spelade jag lite ps3.

Sen var det mat, kött och potatisgratäng.

Sen hjälpte jag Erika att sminka sig lite och så. Nu sitter jag och lyssnar på musik (bloggar)


xoxo Amanda

         

Hoppas bilderna blir bra, vi hörs <3

Av Amanda Lindmark - 1 november 2013 14:18

Hejsan svejsan!

Just nu sitter jag i vardagsrummet och lyssnar på musik <3

Mn updaterar kanske ikvälkl, Helin kommer hit och vi ska baka plättar till middag.

Sen på kvällen vet jag inte vad vi ska göra <3

Xoxo Amanda


   Det är 1 November idag också!






Det här är jag

Jag heter Amanda och är 16 år ♥ Klicka på "visa presentation" för att få veta mer om mig ♥

Fråga mig

16 besvarade frågor

Översätt

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Gästbok


Skapa flashcards