Cutierabbit

Alla inlägg under december 2013

Av Amanda Lindmark - 28 december 2013 22:50

Ska göra ett inlägg imorgon om jag hinner vad som har hänt på senstae tiden.


Imorgon ska jag på bio med min kompis också, kl 15.00


xoxo Amanda

Av Amanda Lindmark - 24 december 2013 17:46

Jag handlade ifrån TOPSHOP & MONKI i fredags. Nu tänkte jag visa vad jag köpte :)


På MONKI köpte jaag en tröja. Den kostade först 180 kr sen var den på rean och då kostade den 40 kr <3

As billigt, det är det som är så bra med MONKI. Billiga priser och fina kläder :)


 


Sen var jag inne på TOPSHOP där köpte jag ett läppstift i färgen BOMBSHELL (rosa) <3 Det kostade först 149 kr sen var det på rea och då kostade det bara 50 kr :) As bra pris och + jättefin färg <3


  

xoxo Amanda



Av Amanda Lindmark - 24 december 2013 16:53

Hejsan. Nu sitter jag vid datan och kollar på bloggar och sånt. Kanske ska spela lite spel eller nått.


Idag vakande jag kl 10.00, sen vid kl 13.00 kom min bror och hans flickvän och åt julbord <3 Gott!

Sen gick de eftersom de skulle iväg vid kl 16.00.Vi kollade på Kalle Anka kl 15.00,


 

Kinesögon på bilden, hahaha :D

Men aja vi ska väll äta lite julbord till om en stund och efetr det öppnar vi julklapparna typ ;)

Ska försöka göra en video med allt jag fick i julklapp.


Härom dagen när jag var i stan köpte jag några saker ju, ska ladda up ett inlägg efter det här och visa er vad jag sköpte :)

 



Av Amanda Lindmark - 21 december 2013 17:54

ÅÅÅH! LÄNGTAR SÅ MYCKET :)     

Men vad har ni gjort idag då?


Igår åkte jag och min kompis in till stan och kollade på film och shoppade.

Vi var inne på olika butiker. På bion såg vi "Det regnar köttbullar 2". hahahah. Fast den var riktigt bra och rolig.

Ettan är förstås bättre men men :D Sen kom vi hem vid kl.19.00, sen åt jag middag hos min kompis. Sen åkte vi hem till mig

och hon sov över. Jag tänkte göra en video där jag visar vad jag köpte. Laddar nog up den senare ikväll.

xoxo Amanda


btw: bilderna är från i stan igår

Av Amanda Lindmark - 17 december 2013 19:49

Hade inget internet igår. Eftersom vårt internet bara slutade funka hela dagen igår. Så bloggar nu.

Ska kolla på film sen, "En prinsessas dagbok 2" :) Jag ska blogga imorgon.


Imorgon börjar jag kl 10.00, sen slutar jag typ kl. 13.00-14.00 ;) Sen har jag skolavslutning kl 16.00


xoxo Amanda   

Av Amanda Lindmark - 15 december 2013 13:08

Glad 3 advent!


Kunde inte sova inatt, eftersom min tandställning har lossnat. Ska till tandläkaren imorgon :(

Men vad gör ni da? Just nu kollar jag på film, som heter "Van The Man". Vet inte vad jag ska göra idag, men har ont så kommer nog

bara vara hemma :) Men ska fortsätta kolla på min film nu, puss


 

Av Amanda Lindmark - 14 december 2013 11:28

Av Amanda Lindmark - 14 december 2013 10:49

Vaknade kl 8.40, eftersom julkalender startarde kl 8.45 Sen gick jag up och gjorde frukost. Sen startade jag datan och har spelat lite och lyssnar på musik. Men bloggar senare om jag kommer ihåg, xoxo Amanda :*



   2 bilder jag har velat ladda up på bloggen, redigerat själv.

Det här är jag

Jag heter Amanda och är 16 år ♥ Klicka på "visa presentation" för att få veta mer om mig ♥

Fråga mig

16 besvarade frågor

Översätt

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Gästbok


Skapa flashcards