Cutierabbit

Alla inlägg under december 2013

Av Amanda Lindmark - 13 december 2013 12:37

Tänkte visa er, mina katter adventskaldender. Den är köpt på grizzly för 20 kr. Den kostade först 80 kr, sen en vecka efter första advent kostade den bar 20 kr. Så köpte en och de älskar den. Det är youghurt och kattmynta i formen som en fyrkant ;)

xoxo Amanda :*


 

Av Amanda Lindmark - 13 december 2013 11:59

Hejsan!

Hur mår ni alla läsare :) Ledsen med den urdåliga updateringen. Men har varit uptagen med skolan och sånt. Pga: betygen!

Var tvungen att plugga till prov och göra massa läxor. Men nu är jag klar med allt!


Hallå! Den 25 november 2013, släppte One Direction sitt nya album. Älskar deras nya låtar, bäst <3

De går på repeat hela tiden typ. Jag älskar verkligen One Direction så är så glad att de gjorde en ny skiva :*


Mina favorit låtar på skivan är Diana, Happily, Little White Lies, You & I, Trough the Dark och Does He Know? <3


Bästa låtarna lyssna på de, rekomenderar :*



Skulle bara säga att jag var på en liten konsert igår i Huddinge men alla 8:or i min skola ;)

Vi såg Panetoz upträda 3 låtar, 2 nya och Dansa Pausa :) Det var riktigt roligt.


Asså skolan har haft ett prokekt med Pamodou i Pantoz och vi har skrivit texter, sång texter och dikter med honom.

Aja, ska ladda up en video och bilder. Men det ligger på min kompis mobil. Måste skicka de till mig.


xoxo Amanda :*

Det här är jag

Jag heter Amanda och är 16 år ♥ Klicka på "visa presentation" för att få veta mer om mig ♥

Fråga mig

16 besvarade frågor

Översätt

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards