Cutierabbit

Alla inlägg under januari 2014

Av Amanda Lindmark - 24 januari 2014 21:21

Hejsan!
Hade lust att baka nu på kvällskvisten.
Så badade en sockerkaka, formad som ett hjärta.
Ska gå till min bror nu som är sjuk och ge honom en bit. Men ska föröka blogga imorgon.

XoXo Amanda

Av Amanda Lindmark - 19 januari 2014 12:01

Hej :)

Snart ska jag äta lunch och efetr det ska jag ut i snön med min katt och sen efter det ut med min kanin ;)

Kankse tar en bild som jag lägger ut :) Men idag kommer jag troligen bara vara hemma så ;)

xoxo Amanda :*


   

Älskar hur han står på min pappas händer, så söt <3

Av Amanda Lindmark - 18 januari 2014 12:17

Just nu sitter  jag och lyssnar på musik. Ska kanske gå ut i skogen och ta lite kort sen. Får se! Vad gör ni da?

Ikväll ska vi få gäster som ska äta middag här och sen på kvällen kommer jag troligen  bara sitta vid datan och kolla film eller nått. Ska fösöka blogga lite ikväll, hoppas på det! Men ska fortsätta kolla saker på datan, skriver sen <3

Bild från förra sommaren 2013 med Filippa i Gävle <3

Av Amanda Lindmark - 17 januari 2014 23:01


Hejsan!



Idag slutade jag kl 10.30, men stannade kvar i skolan till 13.00 med mina kompisar. Kom hem typ 14.30, eftersom min buss kom 14.22 Så när jag kom hem så tog jag mellis och kollade lite saker på ipaden och tog bilder till bloggen.


Men sen vid kl 16.00 åkte jag hem till Helin och vi bakade plättar och sen gick vi up till hennes rum. Vi kollade youtube klipp och kollade bloggar. Sen stannade jag till kl 21.30 och pappa kom och hämtade mig. Sen när jag kom hem, starta jag data <3




Men tänkte lägga in bilder på mig från idag och bilder från Helin <3




        




Byxor: Lindex - Tröja: H&M - Jeans väst (typ) : mamma (från 80-talet) - Smycke: Ett halsband från rusta och ett par örhängen


Skor: Skopunkten


   



                   

xoxo Amanda

Av Amanda Lindmark - 16 januari 2014 22:29

HEJ

Åkte till farsta med pappa och köpte lite saker som jag tänkte visa nu <3

      Först på Clas Ohlson köpte jag 3 saker. 2 block, 19 kr/st och en penna med 4 färger för 39 kr :)

    Vet lite töntigt kanske. Men älskar att fylla i och måla i målarböcker. Köpte denna på Lekia med disney figurer för 50 kr <3

 

Sen på Lindex köpte jag 1 par tights i färgen; grå :) De kostade 99 kr, de ser svarat ut i bilden men det är gråa.

     

Sen köpte jag 2 basic T-Shirt från H&M :) De kosatde 49 kr/st. Behövde nya tröjor så as bra!

 

Sen köpte jag underkläder, men tänker inte lägga ut bild på det. Köpte inget på rean, allt var på fullpris.

Sen köpte pappa en kamera väska på rean.


BLoggar imorgon, slutar 10.30 imorgon :)

xoxo Amanda

Av Amanda Lindmark - 16 januari 2014 14:50

Hej, som sakt slutade jag kl 11.00 idag. Då gick jag och mina kompisar till matsalen och åt lunch. Sen stannde jag kvar med Rim och vi satt och prata bara. Jag kom hem typ kl 14.00, vi satt då i skolan och prtade om allt <3

Just nu bloggar jag och lyssnar på musik. Senare typ kl 17.00 eller nått, ska pappa och jag åka till farsta om han nu orkar. Ska köpa lite pennor och ska kolla på byxor och nya basic tröjor :) Alla mina favoriter är trasiga :D


Men sak föröska att inte glömma att blogga ikväll, puss :*


 

Bilden är från igårkväll, med den nya kameran.


Tänkte göra ett inlägg om kameran kanske om en vecka, skriva vad jag tycker om den

och så visa vad det är för modell.

Av Amanda Lindmark - 15 januari 2014 21:21

ATT BLOGGA ETT INLÄGG OM DAGEN, PROMISE!


Hejsan bloggen.

Det var länge sedan jag bloggade, ledsen för det :) Men vi ska fixa ett skrivbord i mitt rum och sen ska vi köpa en stationär dator till mig, som jag kommer ha i mitt rum. Hoppas på att det blir mer updatering då :) Håll tummarna för det. Men jag hoppas ni kommer gå in på min bloggd dagligen då.

Sen vet ni ju att jag har gjort någon video på youtube, så tänkte bara säga att på den kanalen kommer jag göra hauls och tags :) Kanske lite andra videos också hoppas ni tycker det blir roligare på bloggen då <3 Filmade med ipad 2 förut, men skaffat en canon systemkamera från elgiganten som kan filma :)

Aja, skulle bara skriva lite så ni inte tror jag är död eller något, hahaha!

Men jag mår bra. Vi håller på lite i mitt rum och fixar, har skaffat en ny byrå och ska jag köpa en till och sen ska jag fixa lite små saker och sånt :)

Kommer troligen göra en "Room Tour" på youtube så ni kan se mitt rum ;) Hoppas ni tycker det blir bra och roligt :)


Jag började skolan för exakt en vecka sen, det går väll sådär i skolan. Vi har redan fått vikare i ämnen även fast terminen redan börjat. Men det är okej i skolan, det går bra i alla ämnen så länge och gjort mina läxor, som tur är. Hatar att inte gjort mina läxor, sen hamnar jag efter och fattar inget...


Men skulle ladda up 2 hauls videos på youtube men det funkade inte det avbröts hela tiden. Så försöker imorgon istället när jag kommer hem från skolan :) Men idag var jag i skolan, slutade kl 12.00, sen hade jag läxhjälp 12.30 till 14.00 <3 Sen gick jag hem. Sen har jag firat min mamma,  efetrsom hon fyller 52 år idag. Så vi åt tårta och fira henne. Hon fick inget av mig eftersom hon fick en ring av mig i julklapp <3 Aja, nu vart det hära inlägget långt, men ska föröska blogga imorgon

puss


   Tagen med den nya systemkameran :)

Det här är jag

Jag heter Amanda och är 16 år ♥ Klicka på "visa presentation" för att få veta mer om mig ♥

Fråga mig

16 besvarade frågor

Översätt

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards