Cutierabbit

Direktlänk till inlägg 15 januari 2014

LOVAR DENNA GÅNG

Av Amanda Lindmark - 15 januari 2014 21:21

ATT BLOGGA ETT INLÄGG OM DAGEN, PROMISE!


Hejsan bloggen.

Det var länge sedan jag bloggade, ledsen för det :) Men vi ska fixa ett skrivbord i mitt rum och sen ska vi köpa en stationär dator till mig, som jag kommer ha i mitt rum. Hoppas på att det blir mer updatering då :) Håll tummarna för det. Men jag hoppas ni kommer gå in på min bloggd dagligen då.

Sen vet ni ju att jag har gjort någon video på youtube, så tänkte bara säga att på den kanalen kommer jag göra hauls och tags :) Kanske lite andra videos också hoppas ni tycker det blir roligare på bloggen då <3 Filmade med ipad 2 förut, men skaffat en canon systemkamera från elgiganten som kan filma :)

Aja, skulle bara skriva lite så ni inte tror jag är död eller något, hahaha!

Men jag mår bra. Vi håller på lite i mitt rum och fixar, har skaffat en ny byrå och ska jag köpa en till och sen ska jag fixa lite små saker och sånt :)

Kommer troligen göra en "Room Tour" på youtube så ni kan se mitt rum ;) Hoppas ni tycker det blir bra och roligt :)


Jag började skolan för exakt en vecka sen, det går väll sådär i skolan. Vi har redan fått vikare i ämnen även fast terminen redan börjat. Men det är okej i skolan, det går bra i alla ämnen så länge och gjort mina läxor, som tur är. Hatar att inte gjort mina läxor, sen hamnar jag efter och fattar inget...


Men skulle ladda up 2 hauls videos på youtube men det funkade inte det avbröts hela tiden. Så försöker imorgon istället när jag kommer hem från skolan :) Men idag var jag i skolan, slutade kl 12.00, sen hade jag läxhjälp 12.30 till 14.00 <3 Sen gick jag hem. Sen har jag firat min mamma,  efetrsom hon fyller 52 år idag. Så vi åt tårta och fira henne. Hon fick inget av mig eftersom hon fick en ring av mig i julklapp <3 Aja, nu vart det hära inlägget långt, men ska föröska blogga imorgon

puss


   Tagen med den nya systemkameran :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda Lindmark - 19 april 2016 18:37


Heej! Nu sitter jag i soffan och kollar på min serie, "Pretty Little Liars" :) Älskar den! Idag var jag i skolan mellan kl 12.35-15.25, riktigt skön dag. Hade även en håltimme där imellan och då pluggade jag matematik i en timme :) Åkte hem när jag s...

Av Amanda Lindmark - 17 april 2016 21:44

Heej! Nu sitter jag i soffan och kollar på min serie, "Pretty Little Liars" :) Åt precis en rostad macka med leverpastej, mums :D Igårkväll kollade jag på film och åt godis/chips! Färgade även håret, men måste färga en gång till då färgen inte fastna...

Av Amanda Lindmark - 16 april 2016 12:54


Heej! Vakande vid kl 10.30 och åt frukost :) Åt vanilj youghurt med chokladfyllda flingor, så himla gott ...

Av Amanda Lindmark - 15 april 2016 22:08


Heej! Nu ligger jag i soffan och kollar på youtube videos

Av Amanda Lindmark - 14 april 2016 20:55


Heej! Igår glömde jag blogga, förlåt :) Men hade så ont i huvudet och pluggade. Var även på Ikea med pappa snabbt på kvällen :) Köpte lite saker, kan ta kort på det och ladda upp i helgen ...

Det här är jag

Jag heter Amanda och är 16 år ♥ Klicka på "visa presentation" för att få veta mer om mig ♥

Fråga mig

16 besvarade frågor

Översätt

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards